Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorer udlejes i Horsens centrum, 25-40 kvm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej østjyske Aminoer,

Vi får sandsynligvis et par kontorer ledige her i maj/juni i størrelsen 25-40 kvm, det ene større end det andet, så jeg tænkte jeg ligeså godt kunne stikke en finger i jorden og høre om der var interesse.

Kontorerne indgår i et større kontor med 4 lokaler + fælles mødelokale, hvor vi selv bruger de 2 lokaler.

Der er altså fælles indgang udefra, men selvfølgelig egen lås på dør til de indviduelle kontorer. I kontrakten er inkluderet adgang til thekøkken, toilet, fri kaffe/the, internet, el, vand, varme og adgang til superlækkert mødelokale.

Hele arealet er i flot gennemført stil a la herskabslejlighed, med højt til loftet, hvide vægge og slidstærke gulvtæpper.

Vi arbejder selv med internetudvikling/-markedsføring og det sjoveste ville da være at få nogen ind man kunne ping-pong'e med, men som udgangspunkt har vi ikke nogen forbehold. Vi er glade og åbne mennesker! :)

Jeg forestiller mig en fornuftig pris i omegnen 2500 kr/mnd for det lille og 4000 kr/mnd for det store, da det store også har en helt fantastisk udsigt. Men jeg er faktisk ikke helt sikker på kvm-mål osv pt, så mere detaljeret information kommer lige lidt senere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)