Hej Jeg er igang med at lave planer for udviklingen af et mini cms system til cashback sites, altså et cms der kun egner sig til at lave cashback sites i. Der er ikke de store udfordringer i dette, udover jeg ikke kan se mig ud af hvordan jeg rent praktisk checker om brugeren upføre "opgaven" og fx melder sig til kokurrencen. Ved at ved fx euroads så sender de informationerne til dig i et link, men kan ikke lige se hvordan jeg kan bruge de informationer deres pni newværk giver mig. Udover det har jeg et side spørgsmål om der er nogen herinde der kunne være interesseret i et sådan cms system, der vil være mulighed for et individuelt design, men ellers vil det være en skabelon hvor du bare skal tilføje dine reward produkter og dine annoncer. De Bedste Hilsner Philip Brechmann MeMedia.dk |
Ved at Martin Van De Belt her inde fra har gang i noget helt magen til, som kører rigtigt godt. Ved ikke om han er intresseret i at skrive hvordan de har lavet deres mht til tracking men det er vel altid et forsøg værd