Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grosist til levering af hårvoks!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er.

Ja som overskriften lyder, så søger jeg en grossit der kan leverer hårvoks i mange forskellige varemærker..

Hvis du kan tilbyde mig gode og konkurrence dygtigte priser på: ID Hair, Sebastian Xtah, Renati, D:fi, American Crew, Osis+, Green Collection osv.

Så skriv her eller send mig en PM :)

Mvh

Fra Humlebæk
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:43

Hej,

Ved godt det er meget sent svar på dit spørgsål, men har du fundet en der kan leverer?

Ellers kan vi sikkert finde en rigtig god pris for dig, kommer fra Ingham Trading.

Vi har også import af tøj. Skriv hvis du vil høre nærmere.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:54

dkthomas:

Hej,

Ved godt det er meget sent svar på dit spørgsål, men har du fundet en der kan leverer?

Ellers kan vi sikkert finde en rigtig god pris for dig, kommer fra Ingham Trading.

Vi har også import af tøj. Skriv hvis du vil høre nærmere.

Mvh.

Thomas

Hej Thomas,

Send gerne nogle oplysninger på change@live.dk med angående priser osv.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:55

du må også gerne sende flere oplysninger til invipun@hotmail.com

-------------

Fra Humlebæk
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:15

Hej Alle,

Alle som muligvis vil købe parti hjem med voks eller tøj, kan skrive på mail: thomas.ingham@ingham.dk hvor der vil blive givet flere oplysninger.

Jeg kommer fra firmaet Ingham Trading som er et lille import firma, er ved at blive om aktiveret i Dk, vi har bla. lavet e-trade til Aus. og England.

Firmaet har lige overtaget domænet www.fashionline.dk som kommer til at sælge en lille del af de vare vi har import på samt hele vores samling af vokse produkter.

Vi er ved at sætte en ny hjemmeside op for selve vores hovedsite: www.ingham-trading.dk hvor der vil komme en masse oplysninger omkring os.

Vi tilbyder en lang række service til vores kunder, vi er især ideele for folk dervil starte shop løsninger eller rigtig butik.

Men skriv for mere information.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)