Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruges Keyhangers stadig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boligportalen Lej 1 hjem, og overvejer lidt, at få lavet keyhangers som reklamegaver.

MEN, er der overhovedet nogen der går med den slags mere, eller er det "so last year"?

Mvh.

Tommy

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:58

Reklame-keyhangers får du nok højest din mor og børn til at bruge. Men kun hvis du tvinger dem Smile

Hellere kaffekrus - eller hvis det skal være rigtig effektivt, så brug nogle flere penge på Adwords, facebook eller affiliate marketing. :-)

Edit: Sorry - jeg var vidst lige lovligt direkte i indlægget, he he. Ønsker dig selvfølgelig alt held og lykke med din forretning - og du har i lang tid ligget i mine foretrukne! - der mangler bare nogle lejligheder der kan lejes..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:05

So last year! :)

Jeg snakkede faktisk med en om dem igår, og medmindre din målgruppe er folkeskole/gymnasielærere eller drengene på teknisk skole, så er det ikke så godt.

Jeg vil foreslå kaffekrus som Mattias..

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:07

Hehe, det er helt okay, jeg frygtede alligevel at det var noget i den retning og hellere få det bekræftet nu, end at sidde med 3000 keyhangers som ingen gider at slæbe rundt på (frivilligt) :)

Men typisk når nu det ville passe så godt til lige det koncept med boliger.

Mange tak, jeg arbejder også hårdt på at der snart kommer skred i sagerne. De demoboliger er efterhånden lidt kedelige at se på.

Tak for inputtet :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:16

Hej Tommy.

Jeg kan kun sige, at der for os, er godt run på keyhangers/nøglesnore/lanyards og hvad de ellers kaldes.

Vi sælger rigtig mange kontinuerligt, senest til dette års Copenhagen Filmfestival, som bestemt er med "up front" .

Jeg tror, at nogle af grundene til, at de stadig er så attraktive er, at de har en åbenlys funktion, de er billige i anskaffelsespris, og så fylder de stort set ingenting.

Vi leverer fra 200 stk. og opretholder ekstremt lave salgpriser, bl.a. pga. direkte import fra Østen - f.eks. sælger vi 1.000 traditionelle keyhangers til ca. 4,50 kr./stk. incl. valgfri båndfarve, klick-af spænde, metal-karabinhage og 1-farvet tryk. Så hvis du har brug for 3.000 stk. vil prisen komme endnu længere ned....!

Du giver mig bare et praj, hvis du har brug for yderligere info, andre priser etc. - ellers leverer vi også kaffekrus med og uden tryk :-)

mvh

søren

Iværksætter

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:34

Hej Casper,

Okay okay ingen keyhangers! Smile

Det er dog en ret bred målgruppe jeg har, så det ER svært, med en enkelt ting, at ramme hele vejen rundt.

Derfor tænkte jeg på om keyhangers eller nøgleringe var en mulighed, da det er boligrelateret og bruges af alle aldre og samfundslag.

Kaffekrus kan jeg godt se kunne være interessant, men det er lidt sværere at have med rundt så man liiiige kunne give et eksemplar væk hist og her.

MagMedia: Tak for input, jeg vender tilbage hvis jeg overgiver mig og bevæger mig ud i kaffekrusmarkedet :)

/Tommy

Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:39

Jeg vil mene at de stadig virker hvis sammenhængen er rigtig !

Når det er til markedsføring for udlejning af boliger så den har lidt synergi effekt ifht. nøgler/boliger. Jeg har lige været på en event, hvor en samarbejdspartner uddelt keyhangers, og det blev taget godt imod. Det var en branche som var langt fra brugen af nøgler.

Det er jo altid en opvejning af reklame udgiften ifht. reklame værdien på lang sigt.

Mvh Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45

Det her er bare lige en tanke der fløj gennem hovedet på mig.

Hvad med at give folk en gratis usbpen også lægge salgsmateriale på den?

Så kun et meget lille logo på selve usbpen, men noget materiale som folk ser når de kommer hjem i deres vante omgivelser og har tid til at fordybe sig.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dem der primært bruger dem er nok folkeskolelærer, du er ikke en "rigtig" lærer, hvis du ikke har sådan en Smile

Men jo, en del bruger dem da stadigvæk.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:30

Hej igen,

Undskyld den lidt sene deltagelse!

Jeg havde en idé om at nogen stadig går rundt med dem, men det er ikke noget man ser i bybilledet mere og derfor tvivler jeg lidt på om pengene vil være givet godt ud, som du, Søren, også er inde på.

Woox, selve idéen er god, men som strøgaver er det en lidt pebret affære af kaste om sig med usbpens er jeg bange for.

Jeg tror jeg må tænke lidt videre, indtil det helt rigtige rammer.

Tak for Jeres hjælp indtil videre i hvert fald!

Hilsener

Tommy

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)