Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være med til gå iTunes Store i bedene?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler i Danmark et dansk eller skandinavisk afgrænset site, som forener og forenkler digital kulturudveksling.

Et site som på en gang er portal, videnbank, applikation og butik (forbillede itunes store).

Et site som tager udgangspunkt i hvad den digitale forbruger vil have og strunter i hvad brancherne og virksomhederne gjorde i går.

Et site hvor man side om side finder musik, software, film, tv, billedkunst, bøger, drama, dans, show, comedy, undervisning, lydprodukter, tekstprodukter og hybridprodukter.

Et site som river de bløde gulvtæpper væk under forlagsmonopolerne ved på en gang at give slutkunderne en lavere pris og producenterne et bedre udkomme.

Hvordan kommer vi videre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Lyder som et meget stort project ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:23

Appledash:
Hvordan kommer vi videre?

Godt spørgsmål - I har jo åbenbart en god ide - nu er det din opgave et fortælle os hvilke kompetencer og ressourcer du mangler for at kunne føre ideen ud i livet.

Umiddelbart synes jeg du bør afgrænse projektet lidt - jeg synes det virker alt for omfattende.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:26

Vi leder efter en partner, måske kunne det være jer?

Vi kommer til at sælge:

- iPhones
- Elektronik
- Køkken udstyr
- Legetøj
- Spil
- Smykker
- Tøj, Sko
- Telefoner
- Udstyr til mobil
- Mus, tastaturer osv tilbehør til PC
- PS3, Xbox 360 mm.

Vi vil kort sagt starte en supermarked op på nettet hvor man kan købe alt via hjemmesiden som er garanteret billigere end ALLE i DK. !

Vi leder efter nogle partnere som kan gøre dette muligt ved f.eks. at styre nogle små led, og tage sig af de løse ender, mens vi tager os af resten.

Hvis det er noget for dig må du endelig skrive på nikolic@onbiz.dk :) !

Mvh
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Jørgen Olsen:
Umiddelbart synes jeg du bør afgrænse projektet lidt - jeg synes det virker alt for omfattende.

Enig. Syntes helt klart i burde afgrænse det en smule.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Sasa Nikolic:

Vi kommer til at sælge:

- iPhones
- Elektronik
- Køkken udstyr
- Legetøj
- Spil
- Smykker
- Tøj, Sko
- Telefoner
- Udstyr til mobil
- PS3, Xbox 360 mm.

Vi vil kort sagt starte en supermarked op på nettet hvor man kan købe alt via hjemmesiden som er garanteret billigere end ALLE i DK. !

Alså, lignende Bilka, Føtex osv, men kun på nettet ?

Men held og lykke med projected ;o)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:55

Hvad jeg ved, er det meget lidt, og jeg mener meget lidt, man tjener pr. solgt download. Derfor de fleste shops der forhandler download af musik, drives af virksomheder der bruger det som en ekstra service. F. eks. TDC til at sælge flere mobiler, eller apple til deres lange flere af deres produkter over disken osv.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:35

Morten Hundahl:

Hvad jeg ved, er det meget lidt, og jeg mener meget lidt, man tjener pr. solgt download. Derfor de fleste shops der forhandler download af musik, drives af virksomheder der bruger det som en ekstra service. F. eks. TDC til at sælge flere mobiler, eller apple til deres lange flere af deres produkter over disken osv.

Apple tjener penge på iTunes nu. 
Det er sandt, at de i starten ikke tjente ret meget, fordi det hele blev ædt op af gebyrer til kreditkortselskaberne, for alle transaktionerne (gebyret er jo det samme, ligegyldigt hvor stor transaktionen er - og de fleste hos iTunes er jo bittesmå) - men de har for år tilbage forhandlet sig til bedre aftaler og menes nu at tjene ca. 10 cent, på at sælge en sang til 99 cent.  
Det er ikke helt skidt. med 6 milliarder sange solgt. 

I øvrigt forestiller jeg mig ikke at TDC bruger Play til at sælge flere mobiler, men i stedet som et loyalitetsprogram, der holder på kunderne. 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:39

Sasa Nikolic:

Vi leder efter en partner, måske kunne det være jer?

Vi kommer til at sælge:

- iPhones
- Elektronik
- Køkken udstyr
- Legetøj
- Spil
- Smykker
- Tøj, Sko
- Telefoner
- Udstyr til mobil
- PS3, Xbox 360 mm.

Vi leder efter nogle partnere som kan gøre dette muligt ved f.eks. at styre nogle små led, og tage sig af de løse ender, mens vi tager os af resten.

Hvis det er noget for dig må du endelig skrive på nikolic@onbiz.dk :) !

Mvh

Ved godt at dette er lidt offtopic.

Men hvordan vil du garantere at være billigere en alle i DK?

Wupti har givet massivt underskud i flere år, samme med Happii og andre store onlinebutikker som slås om priserne.
Har i milliard kapitalen til at ligge jer ud med disse? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)