Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopi af hjemmesidetekster - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes da også umiddelbart at siderne

http://www.jacobmosgaard.dk/supervision.html

og

http://www.cityterapi.dk/nyheder/nyheder/vis/artikel/supervision-til-psykologer.html

minder meget om hinanden. Dem burde du måske også tage fat i, medmindre du selv er en del af City Terapi, hvilket jeg af gode grunde ikke ved :-) Synes bare umiddelbart der er en del tekstpassager, som virker ens.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog Jacob Mosgaard Skrevet kl. 23:14

Tak for tippet, men jeg tror bare lighederne skyldes, at det er samme målgruppe - supervision af psykologer på vej mod autorisation er et særligt felt for selvstændige, fordi der er et særligt krav om 40 timers supervision af samme supervisor, som skal være en autoriseret psykolog selv. Så du kan se, at vi som faggruppe kan give os selv arbejde mange år fremover.

Hvis nogen i dette tilfælde sulle være copycat, ville det vel være mig, når man tænker på, at hun - som en nyhed - annoncerer for en gruppe med start i januar 2009 Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog Jacob Mosgaard Skrevet kl. 07:55

Relateret det det her, bliver jeg pludselig bekymret for et tilsvarende duplicate content problem, som jeg selv har skabt.

Jeg er webmaster for en forening, og til denne hjemmeside skrev jeg en kort oversigt over de ideer, der ligger til grund for den. Da de samtidig er nogle grundlæggende ideer for mig selv, brugte jeg bare samme tekst, da jeg skulle lave en tilsvarende side på min egen hjemmeside. Jeg har altid tænkt, at det jo var mig selv, der har skrevet det, og at jeg derfor tilgiver mig selv for tyveriet Smile, men det kan Google vel intet vide om. Indtil videre er denne underside en væsentlig adgangskilde til min hjemmeside, har jeg fundet ud af.

Men kunne det betyde,at den en dag røg ned, eller ligefrem at hele mit site blev straffet?

Og: Hvis jeg ændrer på den originale hjemmeside, vil jeg så stadig blive straffet? Altså: Sammenligner Google duplicate content på en her-og-nu basis, eller kender den til den historiske udvikling og bruger denne viden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)