Hey amino folkens håber nogle kan svare mig på dette før jeg sætter ild til huset :) INPUT: 100-240V - 50-60Hz 0.4A |
Det vil virke fint, for i DK har vi 220-230 volt og 50 Hz. Så ingen pyromani der ;-)
Hey amino folkens håber nogle kan svare mig på dette før jeg sætter ild til huset :) INPUT: 100-240V - 50-60Hz 0.4A |
Det vil virke fint, for i DK har vi 220-230 volt og 50 Hz. Så ingen pyromani der ;-) |
Ja. Alternativt kan du finde en tilsvarende dansk strømforsyning, du skal blot sikre dig at volt og ampere på udgangssiden matcher det den du har nu leverer. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg har før købt udstyr i USA. Det var nogle GPS modtagere, Ipod Video m.m. til privat brug. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Når den er mærket 100-240V så skal den blot have en anden stikprop og så er du kørende. |
Ingen du gør det, var det måske værd at tjekke om den faktisk selv kan switche mellem de 120 - 240v. Kan du ikke lige se af den selv kan switche mellem 120 - 240v , og ikke orker at tjekke ovenstående, |