|
ser ud som elias har udviklet systemet? så skriv til ham måske?
På min pointside http://gratis-bornetoj.dk, hvor jeg pt. har Euroads integreret, vil jeg gerne tilkobles flere forskellige firmaer såsom Tradedoubler, adfair etc. Det jeg søger er en integrering, hvor systemet selv henter alle annoncer automatisk fra det enkelte firma der er tilgængelig for cashbacksider og automatisk finder bannere samt url's. Siden skal som udgangspunkt selv udregne point, udfra hvor meget man tjener per leads. Der skal også programmeres en løsning til callback funktion, således at lige så snart jeg modtager penge i min firma-profil, modtager brugeren automatisk point.
Kom med et tilbud på opgaven!
/Janus |
ser ud som elias har udviklet systemet? så skriv til ham måske? |
Ja Elias har udviklet siden, den er købt af Elias og jeg har spugt Elias om han havde tid til opgaven, men desværre ikke i øjeblikket! Er det fordi opgaven er formuleret for uklart, er det en for kompliceret/ukompliceret opgave eller..., at ingen har reageret? Hører meget gerne fra jer med et bud!
|
Hej Jep, jeg har desværre for travlt - så go for it, hvis der er nogle programmører derude der ville være interesserede i det. :o) Janus: Tradedoubler og mange andre store har ikke callback-løsning, derfor skal der normalt hentes et regneark hvori der står hvor, hvornår og på hvilken annonce der er lavet leads. Derfor vil der ved integration af mange netværk blive indført lidt manuelt arbejde fra din side af. Har sendt en PB med en mail til en programmør, der burde kunne klare opgaven :o) |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)