Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reperatør til minolta laserprinter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har sådan en Minolta 2300W laserprinter som driller mig en masse.

Har købt en ny toner til den (sort) men den reagere ikke ved udskiftning og jeg kan ikke bruge den uden den toner.

Tænkte om der var et klog hoved herinde som lige kunne sige hvor fejlen var ? evt. en "amatør" repatør som kunne kigge lidt på den - helt fra det nordvestlige hjørne af Danmark !

Kan evt. kontaktes på : kennbo.grafik@gmail.com

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:11

Betyder det at den ikke vil acceptere at der er sat en ny toner i? Påstår den at den sorte toner stadig er tom, eller hvordan? Er det er original toner du har udskiftet den med, eller en genbrugs toner?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 23:30

Ja den kan ikke finde ud af at jeg har skiftet toneren, påstår stadig den er tom. Har afprøvet den i en anden printer og der fungere den fint.

Det er en orginal toner ! Så der skulle ikke være et problem. Ved leverandøren siger de at det er en kontakt men den kan jeg s.. ikke finde !

Har du lidt forstand på sådan en ellers skide god printer ?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:45

Nej det skulle jo ikke være et problem. Hvor gammel er den? Stadig under garanti? Hvad hedder den kontakt leverandøren henviser til?

Jo, jeg har rimlig bred erfarring med diverse inkjet og laser printere, men jeg holder jo til østpå...

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 00:11

Jeg fik finger i den for 3 år siden, mener den er gra 2004. Det skulle være en kontakt der fortæller at der er kommet en ny toner i, mere ville han ikke fortælle men heller sende en repatør til 1800 kr i timen ud og det er printeren ikke værd, trods alt.

Har prøvet at google efter tekniske oplysninger - men fik ikke rigtig noget ud af det !

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 00:20

Hej Kenn Bo Overgaard,

Hvor er du placeret geografisk?

Det kunne da godt være at jeg lige kunne smutte ind forbi hvis jeg alligevel var i området.

Tror nok vi skulle kunne få bugt med din printer Smile

Mvh

Lars H.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 00:42

Hejsa

Hvis du Googler "Minolta 2300W change toner" så er der en del som skriver at det kræver adgang til softwaren/printerdriverne for at skifte toner. Dvs. at du skal have printeren siddende på et bi-directional printer kabel eller USB - ikke en netværks print server, som åbenbart giver problemer med denne model.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 07:46

Hej,

Den vil jeg nok kunne klare.

Hvis jeg får den forbi Vejle kan jeg se på den og hvis det ikke kan løses skal det ikke koste dig noget.

Ole Stanstrup

O.S. Data

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 11:07

Desværre er der lidt lang vej til Vejle !

Har adressen på Mors- Nykøbing Mors - og er der pt kun i weekender, men det er der maskinen står !

Ja jeg har haft den skiftet før uden problemer og ved også godt den skal være tilsluttet osv men denne gang vil den hverken bu eller bøh !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)