Jeg har sådan en Minolta 2300W laserprinter som driller mig en masse.
Har købt en ny toner til den (sort) men den reagere ikke ved udskiftning og jeg kan ikke bruge den uden den toner.
Tænkte om der var et klog hoved herinde som lige kunne sige hvor fejlen var ? evt. en "amatør" repatør som kunne kigge lidt på den - helt fra det nordvestlige hjørne af Danmark !
Betyder det at den ikke vil acceptere at der er sat en ny toner i? Påstår den at den sorte toner stadig er tom, eller hvordan? Er det er original toner du har udskiftet den med, eller en genbrugs toner?
Jeg fik finger i den for 3 år siden, mener den er gra 2004. Det skulle være en kontakt der fortæller at der er kommet en ny toner i, mere ville han ikke fortælle men heller sende en repatør til 1800 kr i timen ud og det er printeren ikke værd, trods alt.
Har prøvet at google efter tekniske oplysninger - men fik ikke rigtig noget ud af det !
Hvis du Googler "Minolta 2300W change toner" så er der en del som skriver at det kræver adgang til softwaren/printerdriverne for at skifte toner. Dvs. at du skal have printeren siddende på et bi-directional printer kabel eller USB - ikke en netværks print server, som åbenbart giver problemer med denne model.