Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af indgående links fra mails

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-)

Overskriften siger jo sig selv.. Hvilken værdi har indgående links fra mails?

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:49

Nu kan jeg kun gætte da jeg ikke har den fornødne viden omkring emnet.

Men robbotterne kan vel ikke læse mails, mit bud må være intet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:12

Nikolaj Bomann Mertz:

Hejsa! :-)

Overskriften siger jo sig selv.. Hvilken værdi har indgående links fra mails?

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Samme værdi som links i en avisannonce: Ingen i forhold til placeringer - men naturligvis en værdi i forhold til kendskab.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:19

Thomas Rosenstand:
Samme værdi som links i en avisannonce: Ingen i forhold til placeringer - men naturligvis en værdi i forhold til kendskab.

Med mindre det er en online avis Geeked

Linket har som Thomas siger ingen SEO værdi overhovedet. Faktisk har det nogenlunde samme effekt som hvis du skriver din www adresse på en gul lap og ligger den i skuffen.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:00

Som udgangspunkt kan en søgemaskine ikke crawle din mail og et link fra sådan en mail har derfor absolut ingen værdi.

Men sådan forholder det sig jo ikke med en online email konto.

Live har adgang til hotmail, Google har adgang til  gmail og Yahoo har adgang til yahoo mail.

Google scanner jo allerede ens gmail for at kunne vise relevante reklamer i forhold til indholdet.

Man kunne vel sagtens forestille sig at alle disse på verdensplan milliarder af gmail beskeder kunne bruges som endnu en faktor i googles algoritme til at finde frem til de websites som folk snakker om via email og finder interessante nok til at omtale.

Who knows.... måske er det allerede en faktor.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:31

#JanBalslev

Det tror jeg nu ikke de gør, grundet alle de reklame (nyhedsbreve mm.) og spam mails som kører rundt på nettet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JanBalslev:

Who knows.... måske er det allerede en faktor.

I know - og det er det ikke. Ikke i dag her i år 11 efter G, men hvem ved, hvad der er tilfældet i næste uge? Det er dog ikke sandsynligt, da det vil få helt uoverskuelige konsekvenser når vi, der er afskummet under alt afskum (SEO'ere), opdager det ;-)

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil selvfølgelig ikke sige respekterede seo eksperter imod. Men jeg er da ret sikker på google scanner alle ind og udgående gmail kontoers indhold. Dette gøres for at skabe mere målrettet annoncer til brugeren. Dette betyder selvfølgelig ikke at det har en effekt som indgående link juice, men det kunne da måske tænkes at det havde, eller kunne give en højerer relavans i forbindelse med søgninger på et emne hvis der på gmail blev sendt mange gmails med link til en bestem side sammen med en masse relateret tekst. Jeg har ikke noget at baserer dette på, og er bestemt ikke ekspert på området, men har en ven der er og det var hans teori, men han var nu heller ikke selv sikker på om der var noget i det. Jeg ved at han pt er igang med en test for at finde ud af det. kunne da være sjovt at høre om der var nogen eksperter herinde der har nogen input for eller imod denne teori? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Morten madsen:

Vil selvfølgelig ikke sige respekterede seo eksperter imod...

Hej Morten

Mange respekterede SEO'er er indbyrdes uenige, så har man gode argumenter eller endnu bedre - undersøgelser der underbygger ens synspunkt så skal man ikke holde sig tilbage for at udfordre eksisterende synspunkter. Et godt råd hvis man har en hypotese om hvordan søgemaskinerne fungerer er dog at stille spørgsmålet: "Hvis de tilløgger denne eller hin faktor vægt, åbner det så op for massivt misbrug/spam?".

"Antallet af mails med links til et site" fejler denne test. Ligeså gør "hvor mange klikker på de forskellige links i Google".

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Værdien er i trafikken du skaber, ikke noget i forhold til seo.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)