Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ændre ved Trendsales ?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Det har alt sammen hjulpet os til at for orden paa vores prioritering.

Jeg kunne godt taenke mig at hoere, om der er nogen der har nogle forslag til eventuelle nye tiltag til en saadan hjemmeside. En widget eller lignende. Jeg kunne isaer godt taenke mig at hoere fra personer med CVR-nummer som bruger trendsales...er der nogle ting i mangler eller godt kunne bruge nytte af, hvis det var tilbudt paa trendsales?  

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg godt kunne tænke mig var hvis der på en eller anden måde blev lavet så man kunne søge på tværs af forskellige størrelsesformater.

F.eks. en søgning på bukser i størrelse 52 kunne passende også give resultaterne fra 88-96 (så vidt jeg husker).

Eller sko i størrelse 45 og størrelse 10.

Under oprettelse af produkter kunne dette gøres med f.eks. fluebens afkrydsning i den givne størrelse (ok, har ikke lige tænkt det sådan rigtig godt igennem) og så ellers bare koordinere hvad størrelserne betyder i forskellige formater.

Mvh Peder

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alletiders. Vi taenker lige over hvordan dette bedst kan laves, og faar det inkluderet i programmeringen.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kurt9999:

Hej Simon,

Har du en email man kan skrive til - vil gerne give dig privat feedback.

 

Ja, det er sådan at man skal passe på hvad man siger om Trendsales i al offentlighed...

 

Men jeg har lavet denneher blog om emnet, som du måske kan få nogle gode ideer fra.

 

http://netauktioner.blogspot.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man se en evt. beta version af jeres, så kunne man måske komme med kommentarer i forhold til osv.:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er stadig under udvikling, men de dele der er klar, vil blive sat op paa en public server om en lille uges tid. Saa skal jeg nok lave et nyt indlaeg, hvor der kan kommenteres.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop alle jeres reklamer! for fanden det er irrerterene.. mildt sagt:P

 

I har reklamer som smider relevante infomationer væk på forsinde. f.eks.. 10 nyeste og tilbud.. Banner banenr, pop up..

Jeg opgav at bruge trendsales til både salg og køb.. der er alt for meget "vi skal tjene penge på dig, og du må leve med de reklamer vi giver dig".

 

Evt bred designet ud istedet for at komprimere alt teksten.

 

my 50 cent:)

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mulighed for at købe topplacering med valgmulighed for varighed...ikke kun for 1 døgn af gangen...men f.eks. også med ønsket x antal timer...

En support, som svarer hurtigt og kompetent...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

Jeg ville helt klart ansætte nogle kompetente medarbejdere i support funktionen, og gøre det lidt mere åbenlyst hvordan man kontakter disse.

Grynt Confused

Som skrevet i det indlæg, så ansæt nogle kompetente mennesker. Lad vær med at tage gratis arbejdskraft som ts gør. Hvordan kan en 17 årig vurdere noget ud fra et billed, uden at have meget indgående kendskab til produktet eller mærket?

Desuden så gør det muligt for andre end personer bosiddende i et land, at bruge portalen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en lidt mere spændende startside. Smile

 

 

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)