Det behøver forøvrigt ikke at koste 100 t.kr. Men det går stærke med at komme derop! Som ny udstiller får man ikke drømme placeringen, men alligvel skal man betale for den mindste stand 13,5K, dertil overnatning, forplejning, transport af displays/messe dele etc. og mht. transport, hvis det ikke kan være i egen bil, koster det kassen, da speditøren på bellacenteret har næsten monopol og er ikke kede af at ta' overpris for noget man end ikke har bestilt hvis det kommer dertil!! og så var der den her ud af kassen ting, det er sjællent billigt. Jeg skal ikke afvise messen, jeg bruger den selv. Men jeg har også dyrtkøbt erfaringer, som jeg håber andre kan slippe for. Som jeg har rådet andre nye udstiller er at de evt. går sammen og deler en større stand, det giver ofte mere slagkraft at være flere sammen. Meld dig evt. ind i gruppen her på amino der er for baby og børnetøjs producenter, der er også et par nye mulige deltager på messen. Mvh Annette |
Hej igen
Det med 100 t kr, var et slag ud i luften, men omvendt stand med opsaetning, transport, overnatning, flybilletter etc det loeber jo hurtigt op.
+ webside, revisor til at komme igang, osv.osv.osv
Naar , men som vi siger hernede; krisetider er nye tider.