Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei alle sammen.. jeg går og pudsler med at starte et firma op med it suport.. og da jeg aldrig har sat mig ind i at lave en hjemme side.. vil jeg høre om der er der kender nogle gode steder at få den lavet.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Hej Mark

Skriv gerne noget mere om, hvad din side skal indholde – og hvor omfattende den skal være. Der findes mange gode programmører, men nogle flere oplysninger vil være godt, hvis man skal forsøge at guide dig til den rette Smile

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:12

Hej Mark,

Lidt mere info vil være super...

Du er velkommen til at ringe til mig på: 60 226 441, så kan vi prøve at snakke om dine behov og ønsker...

Tilmeldt 19. Apr 09
Skrevet kl. 14:22

Tak for de hurtig svar :)

Den skal inholde info om hva vi kan lave af suport og hva vi tilbyder og priser.  og måske lidt info om at det er et ny opstartet firma og hvem jeg er :).. og self hvordan man kommer i kontakt med os.. farver og alt såen kan vi altid finde ud af.. 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:16

Hej Mark,

så en slags udvidet visitkort...

Kontakt, Profil og Produkter/priser

Hvilken slags kunder søger du, er det private eller erhverv... kunne måske være en idé at have nogle referencer/kunde cases...
altså noget som kan inspirere kommende kunder, så de kan sætte sig selv i dine kunders problem/behov...

Tilmeldt 19. Apr 09
Skrevet kl. 15:33

Hej Daniel

Ja du beskriver det meget tydligt..  

da jeg har arbdejdet med det i nogle tid som privat..hvor det hele startet med nogle enkelt personer som nu bliver til flere og flere. syns jeg det på tide at begynde at tage lidt for det og prøve at starte et firma op.. så har private kunder... erhvervs kunder kommer nok på et tidspunkt håber jeg da.. men indtil vider starter jeg med privat kunder..

Men du kan smide mig en en mail med nogle priser og evt et tilbud.. på Mark@glk-aps.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)