Jeg søger en investor / silent partner til et spændende hotelprojekt. Investering i størrelsesordenen 2-2,5 millioner. Min investering 2-300.000. Hotellet står foran ejerskifte, men ikke officielt og jeg har fået muligheden for at købe det. Desværre mangler jeg likviderne og søger derfor en seriøs investor. Der er god økonomi i hotellet og et stort uudnyttet potentiale, idet det idag drives af ikke-fagfolk som har svært ved at udnytte og drive hotellet optimalt. Der er investeret ganske pænt i renovering og inventar de seneste 3 år, så forretningen fremstår velholdt. Der er tale om køb af to driftselskaber, som henholdsvis ejer driften af hotel og restaurant samt drift af stort selskabslokale/konferencesal. Der er ydermere mulighed for at erhverve ejendommen for en merpris på ca 1,8-2 mill. Jeg er fagmand og har stor brancheerfaring - dybt seriøs/ambitiøs og har for nuværende haft forhåndsdrøftelser med ejeren. Omsætningstal mv haves. Overtagelse af forretningen ASAP, idet sæsonnen er igang. (stor turistby) Kontakt mig venligst for yderligere oplysninger på doenninggaard@mail-online.dk
|
investor