Hej Aminoer. Ville høre om der er nogle "skarpe" knive i skuffen, som kan hjælpe med CMS (mod betaling). Jeg er efterhåneden tæt på at indgå aftale med en hjemmesidedesigner om at få udarbejdet en, efter min mening, relativt simpel hjemmeside hvor jeg kræver, at jeg selv kan rette i tekst, billeder mv. Og her går jeg ud fra at det nemmeste ville være at få sig et CMS tilknyttet? Hjemmesiden består af ca. 20-25 sider og er en service til brugere. Den skrives i html og skal ikke have flash. Jeg har siddet og luret lidt på Joomla cms idet det er gratis, men må indrømme at jeg ikke har taget mig sammen til at sætte mig ind i det "tekniske". Derfor, er der nogle der har lyst til at hjælpe vedr. detaljerne omkring cms, designmæssige forhindringer, opsætning mv, som jeg skal være opmærksom på, inden jeg går videre med at indgå en aftale. I øvrigt skal designeren have US$600-700 for at designe siden. Og er det en fair pris? Jeg mener det selv. Sidst men ikke mindst skal det hostes hos one.com. Jeg ser frem til at høre fra jer. PS! Sidder med nogle andre hjemmesideidéer, men har desværre ikke de designmæssige og programmeringsmæssige færdigheder, så hvis der sidder nogen som evt. kunne tænke sig at partne op, er i mere end velkommen til at skrive. |
Du kan smide mig en mail på thomas@aboutweb.dk så finder vi nok ud af det hele