Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Hosting m/betalingsgateway mv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bruge en host til en Magentoløsning for én af vores klienter.

Vi forestår selv design og implementering (phtml, xml, php mv. - i frontenden) - men alt backend relateret, opsætning, drift, betalings modul, gateway, ssl etc. skal host udbyder kunne forestå/vejlede  i samarbejde med klienten direkte. Det skal være et simpelt setup, inden skjulte gebyrer - det er fint der er forskellige prisniveauer på services, men der skal ikke være nogen former for taksering/begrænsinger for transaktioner, produkter i magento, mail kontoer mv. det er fint nok med taksering for ekstra ftp adgang og dets lige. Men der skal være fuld FTP adgang - design/implementering sker selvfølgelig koordineret med host/backend, således vi ikke forstyrrer de forskellige parters arbejde.

Det er en selvfølgelig at host har stabil backup, og leverer en god service

Finder vi en solid samarbejdspartner, kunne man sagtens forestille sig flere opgaver ....

Digital Communication | Integration

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:57

SYNDIKATET:

Vi skal bruge en host til en Magentoløsning for én af vores klienter.

Vi forestår selv design og implementering (phtml, xml, php mv. - i frontenden) - men alt backend relateret, opsætning, drift, betalings modul, gateway, ssl etc. skal host udbyder kunne forestå/vejlede  i samarbejde med klienten direkte. Det skal være et simpelt setup, inden skjulte gebyrer - det er fint der er forskellige prisniveauer på services, men der skal ikke være nogen former for taksering/begrænsinger for transaktioner, produkter i magento, mail kontoer mv. det er fint nok med taksering for ekstra ftp adgang og dets lige. Men der skal være fuld FTP adgang - design/implementering sker selvfølgelig koordineret med host/backend, således vi ikke forstyrrer de forskellige parters arbejde.

Det er en selvfølgelig at host har stabil backup, og leverer en god service

Finder vi en solid samarbejdspartner, kunne man sagtens forestille sig flere opgaver ....

Hej

Jeg kan godt anbefale www.powerhosting.dk dem bruger jeg, og er MEGET tilfreds. De er super gode til at hjælpe med alt det jeg ikke forstår, og så er deres priser ganske fair :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 08:03
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:33

Hej Morten. Har du selv designet dine Magento sider, eller har du haft en designer ude fra, i så fald er det en du kan anbefale?

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:18

Digital Communication | Integration

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:10

Hej Syndikatet

Jeres design på kitenordic ser godt ud , virklig godt integreret med CMS og det hele..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:57

singleton:

Hej Morten. Har du selv designet dine Magento sider, eller har du haft en designer ude fra, i så fald er det en du kan anbefale?

Hej

Jeg har selv lavet et udkast - dvs. beskrevet hvordan jeg gerne ville have sitet. Herefter lavede powerhosting.dk det for mig. Det var ikke så dyrt.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)