Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om Adwords annonce/Quality Score

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har lige siddet og hørt Thomas Rosenstand på hans ThomasCast. Det var omkring Google Adwords Quality Score.

Jeg sidder og administrere Online Parfumes Adwords og arbejder med Google Adwords Quality Score.

Men hvis jeg gerne vil op på søgeord som "Burberry parfume", men vi kan jo ikke få lov til at lave en Adwords annoncetekst hvor søgeordet Burberry indgår, da Burberry er et brand som man ikke må bruge en ens annoncetekst.

Hvad skal jeg f.eks. gøre hvis at jeg gerne vil lave en annoncetekst med Burberry parfumer med mine Burberry parfumer som landing page?

Håber at i forstår mit spørgsmål :-)

Mvh.

NIkolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Der er meget lang vej i mål, men fremgangsmåden er som følger -

1. Du skal skrive en mail til Google AdWords support og anmode om at blive whitelisted ved brugen af Burberry navnet.
2. Samtidig skal du kontakte den danske importør/Burberry Danmark (hvis det kun er i DK selvfølgelig) og anmode om ovenstående.

Såfremt du får begge parters (Google og Burberry) velsignelse vil du blive whitelisted og kan bruge Burberry navnet ligeså tosset du har lyst til. Men som sagt - der er laaaaang vej i mål....

Hvis du er fræk kan du måske snyde systemet ved at bruge Dynamic Keyword Insertion, men den går nok kun i et vist stykke tid. Læs mere om DKI her

Søren J ;o)

 

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)