Hej Anders Jeg har sendt dig en mail |
Hej Anders,
Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde.
Du kan se mere til mine kompetencer, portfolio mm. på www.omhu-design.dk
Glæder mig til at høre fra dig.
Hej Anders Jeg har sendt dig en mail |
Hej Anders, Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde. Du kan se mere til mine kompetencer, portfolio mm. på www.omhu-design.dk
Glæder mig til at høre fra dig. |
Hej Maibritt, Det ser rigtig godt ud, det arbejde du har lavet. Jeg vil meget gerne høre lidt mere om, hvad dine kompetencer er, og hvad du tager for en times arbejde? De bedste hilsern Anders Therkildsen |
Det får du her Anders. |
Hej Anders Du kan egentlig læse dig til de fleste oplysninger på min hjemmeside, men jeg arbejder med alt til tryk. Layout, design, billedbehandling, rentegning, primært til tryk; af: aviser, brochurer, foldere, visitkort, foreningsblade, logoer, logodesign, flyers, bøger, reklamer, annoncer, rapporter, magasiner, plakater og bilreklamer. Referencer, hvis du ønsker flere, så sig endelig til – eller smid mig en mail, og jeg sender dig de ønskede eksempler. Min timeløn er afhængig af flere faktorer. Hvis du mener, vi kan indgå et samarbejde, så lad os tage dialogen om det. |
Jeg vil også meget gerne på din "liste" :) Du kan læse meget på min hjemmeside:
Kontakt mig via PM eller min mail: sandiepsdk@yahoo eller min forretningsmail: sps@lineofdesign.dk (Så skulle der være noget at vælge imellem ;) ) |
Hej Anders
Det lyder spændende. Jeg har mere end 20 års erfaring med grafisk arbejde, jeg laver ikke hjemmesider, animerede reklamer og 3D bokse, ellers alt andet :-) Se meget mere om mig og hvad jeg kan tilbyde på www.okaysion.dk vh Jonna Madsen |
For nysgerrighedens skyld, kunne jeg tænke mig at høre, om der var kommet noget ud af din liste, eller hur? :) |