Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk freelance arbejde?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Jeg vil gerne prøve at oprette et freelance kartotek af designers med erfarring inden for diverse grafiskeopgaver. Her taler jeg om:

• visitkort

• logoer

• plakater

• animerede reklamer

• banner reklamer

• annoncer

• 3D-bokse

• bannere

• brevpapir

Derud over ville det være godt hvis i før har arbejdet med webdesign.

Mit formål er at kunne formidle grafiske opgaver, ud til de mest egnet og dygtigste designere jeg har i mit kartotek, så når jeg modtager en ordre vil jeg kunne henvise til dig/jer. Jeg vil på sigt tage en procent del af ordren, som betaling af formidlig samt administration.

Det vil jeg gerne have fra dig:

1. En kort beskrivelse af dig selv.
  2. Dine evner inden for grafiske opgaver såsom de ovenstående (skriv også hvis du har andre kvalifikationer.
  3. Referencer (hvis du har nogen)
  4. Din timeløn
  5. - og hvis du har det, din egen hjemmeside

Jeg glæder mig til at høre fra dig og på sigt lave forretning med dig.

/Anders Therkildsen

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:48

Hej Anders

Det lyder da spændende. Du kan finde (næsten) alt information om mig her:
www.ComputerLab.dk

Er der noget du ønsker uddybet, må du endelig sige til. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:18

Hej Anders

Vi kan tilbyde at din virksomhed og dine kunder får unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og godt håndværk.

• Målrettet grafisk design, der går ind under huden, fanger modtagerens blik og synliggør din særegne præg og kunde/brugerfordele.
• Godt netværk, kræver din opgave fx. fotograf eller tekstforfatter så betaler du kun for det din opgave kræver - der er ingen fordyrende mellemled.
• Høj samarbejdsstandard. Du får eksperter der følger projekterne helt til dørs, klappet og klart til tiden - og opgaven slippes ikke af syne, før det har fået vores kvalitetsstempel.

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - hvor du kan finde information om mig og vores referencer.

MVH
Ann

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:19

Hej Anders

- Spil til Web, iPhone, PC, Mobil
- 3D Visualisering, Animation, Skinning, Texturing, Organic Modeling
- Screensavers, PC Software
- Photoshop retouch, logo design, web design
- Html, Joomla CMS
- 2D pixel animation
- Video og lyd redigering i HD kvalitet
- Reklamefilm
- Outsource manager, Projektstyring, Konsulent, Undervisning

Mere info:
http://damkaer.com/resume.pdf
Ikke helt opdateret. Jeg er freelancer på fuldtid og telefonnummeret passer ikke, find det på www.javira.com

Mvh. Tue

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:48

Hej Tue

Tak fordi du tog dig tid til at læse og svare på mit indlæg, det er jeg glad for.

Det er lige præcis de evner som du har, jeg ikke selv besidder. Derfor kunne jeg også godt tænke mig at tilføje dig til mit amino-netværk, så jeg i fremtiden vil kunne komme i hurtig kontakt med dig!

Hvis jeg kunne få dig til at skrive din pris/time til mig, så jeg ikke glæder mig for tideligt ;-)

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:52

Hej Brian

Tak fordi du svarede på mit indlæg. Jeg vil meget gerne høre mere om dit arbejde, og hvilke kreavtive evner du har, hvilke programmer du anvender og hvad du skal koste at "leje" i timen?

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:59

Hej Ann

Tak fordi du tog dig til til at svare på mit indlæg.

Jeg går ud fra, at det er fordi du har kopieret computerlab linket, og skrevet dit egen istedet, siden jeg kommer ind på hans side når jeg klipper på det ;-) Men jeg fandt nu siden alligevel.

Jeg vil gerne vide om du er ejer af virksomheden? Jeg er meget interesseret i at høre mere fra dig, gerne i en mail, hvor du evt. kan fortælle mig lidt om dine/jeres kvalifikationer? Hvilke programmer i anvender. Jeg vil også gerne vide hvad du/i skal koste at udleje i timen.

Mailen skal du sende til: anders@memedia.dk

- Glæder mig til at høre fra dig.

/Anders Therkildsen

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:20

Hej vil gerne tilbyde design til annoncer

Min side er www.ajblog.dk

MVH Andreas Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 12:40

Hej Andreas

Har du nogle referencer jeg kan se evt? - kan du sende dine kvalifikationer til min mail samt din timepris?

kontakt: anders@memedia.dk

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:49

Anders Therkildsen:

Hej Brian

Tak fordi du svarede på mit indlæg. Jeg vil meget gerne høre mere om dit arbejde, og hvilke kreavtive evner du har, hvilke programmer du anvender og hvad du skal koste at "leje" i timen?

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Hej Anders

Her er nogle af de ting jeg kan lave:

• General DTP og grafisk arbejde som logo, brevlinie, plakater, annoncer, visitkort m.v
  • Joomla CMS Websites og webdesign
  • Billedredigering / retouch / fritlægning
  • Packshot fotografering i eget fotostudie
  • Setup og installation af software på PC / Mac
  • Installation og reparation af hardware på PC / Mac
  • Opsætning af diverse hardware som printere, scannere, trådløst netværk m.v.
  • Rengøring af laptops, desktop, skærme m.v.
  • Diverse IT-support og konsulentydelser

Jeg arbejder som grafiker i Adobe CS4 på både PC og Mac, primært Photoshop og Illustrator.

Min time pris og information om klippekortordning står på min hjemmeside, så der er mængderabat ved flere timer.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)