Derud over ville det være godt hvis i før har arbejdet med webdesign.
Mit formål er at kunne formidle grafiske opgaver, ud til de mest egnet og dygtigste designere jeg har i mit kartotek, så når jeg modtager en ordre vil jeg kunne henvise til dig/jer. Jeg vil på sigt tage en procent del af ordren, som betaling af formidlig samt administration.
Det vil jeg gerne have fra dig:
En kort beskrivelse af dig selv.
Dine evner inden for grafiske opgaver såsom de ovenstående (skriv også hvis du har andre kvalifikationer.
Vi kan tilbyde at din virksomhed og dine kunder får unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker! Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og godt håndværk.
• Målrettet grafisk design, der går ind under huden, fanger modtagerens blik og synliggør din særegne præg og kunde/brugerfordele. • Godt netværk, kræver din opgave fx. fotograf eller tekstforfatter så betaler du kun for det din opgave kræver - der er ingen fordyrende mellemled. • Høj samarbejdsstandard. Du får eksperter der følger projekterne helt til dørs, klappet og klart til tiden - og opgaven slippes ikke af syne, før det har fået vores kvalitetsstempel.
Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - hvor du kan finde information om mig og vores referencer.
- Spil til Web, iPhone, PC, Mobil - 3D Visualisering, Animation, Skinning, Texturing, Organic Modeling - Screensavers, PC Software - Photoshop retouch, logo design, web design - Html, JoomlaCMS - 2D pixel animation - Video og lyd redigering i HD kvalitet - Reklamefilm - Outsource manager, Projektstyring, Konsulent, Undervisning
Tak fordi du tog dig tid til at læse og svare på mit indlæg, det er jeg glad for.
Det er lige præcis de evner som du har, jeg ikke selv besidder. Derfor kunne jeg også godt tænke mig at tilføje dig til mit amino-netværk, så jeg i fremtiden vil kunne komme i hurtig kontakt med dig!
Hvis jeg kunne få dig til at skrive din pris/time til mig, så jeg ikke glæder mig for tideligt ;-)
Tak fordi du svarede på mit indlæg. Jeg vil meget gerne høre mere om dit arbejde, og hvilke kreavtive evner du har, hvilke programmer du anvender og hvad du skal koste at "leje" i timen?
Tak fordi du tog dig til til at svare på mit indlæg.
Jeg går ud fra, at det er fordi du har kopieret computerlab linket, og skrevet dit egen istedet, siden jeg kommer ind på hans side når jeg klipper på det ;-) Men jeg fandt nu siden alligevel.
Jeg vil gerne vide om du er ejer af virksomheden? Jeg er meget interesseret i at høre mere fra dig, gerne i en mail, hvor du evt. kan fortælle mig lidt om dine/jeres kvalifikationer? Hvilke programmer i anvender. Jeg vil også gerne vide hvad du/i skal koste at udleje i timen.
Tak fordi du svarede på mit indlæg. Jeg vil meget gerne høre mere om dit arbejde, og hvilke kreavtive evner du har, hvilke programmer du anvender og hvad du skal koste at "leje" i timen?
De bedste hilsner
Anders Therkildsen
Hej Anders
Her er nogle af de ting jeg kan lave:
General DTP og grafisk arbejde som logo, brevlinie, plakater, annoncer, visitkort m.v