Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges - kapital til lager

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Jeg står med et koncept, der er ved at være færdig udviklet. Det indebære en webshop og nogle markedsførings - og SEO tiltag der vil gøre os til den potentielt største udbyder på markedet.

Konceptet er lavet med fokus på niche markeder på internettet, hvor det nuværede udbud er så dårligt, eller de konkurrerende shops er så ringe, at vi hurtigt vil kunne blive markedledere. Vores nicher er særligt udvalgt udfra grundige undersøgelser af konkurrenternes webshops, samt en omfangende analyse af SEO, og det latente marked.

Lyder det interessant, og som noget du kunne være interesseret i, hører jeg meget gerne fra dig.

Kontakt mig her eller på: anders@memedia.dk

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 02:58

Lyder meget spændende... kan du skrive mere om det til mig?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 03:02

Hej eXpress

Ja det kan vi sagtens finde ud af, hvis du sender mig en mail, vil jeg kunne uddybe konceptet.

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 05:24

Hejsa Anders

Jeg har 150 m2 ledig lagerplads på Vestsjælland. Gode tilkørselsforhold for lastbiler, gode fragtaftaler. Måske kan vi finde ud af noget?

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 12:16

Hej Søren

Som det ligger nu, er det ikke plads vi mangler, men penge til indkøb til lager. Det kan tænkes at vi måske får brug for et lager på Sjælland på sigt, men som landet ligger nu mangler vi ligesom noget at putte på lageret :-)

Er det lagerplads du normalt beskæftigere dig med? Jeg er ved at bygge et amino-netværk, og jeg kunne godt bruge en med gode kontakter inden for fragt og lager.

Kan du skrive til mig på: anders@memedia.dk, og fortælle lidt om hvad du arbejder med?

Med venlig hilsner

Anders Therkildsen

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:52

Hej Anders,

Jeg kunne godt tænke mig at hører noget mere om dit projekt her.

Du kan sende mig en mail på: jonas.juul.frederiksen@gmail.com

Mvh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)