Jeg står med et koncept, der er ved at være færdig udviklet. Det indebære en webshop og nogle markedsførings - og SEO tiltag der vil gøre os til den potentielt største udbyder på markedet.
Konceptet er lavet med fokus på niche markeder på internettet, hvor det nuværede udbud er så dårligt, eller de konkurrerende shops er så ringe, at vi hurtigt vil kunne blive markedledere. Vores nicher er særligt udvalgt udfra grundige undersøgelser af konkurrenternes webshops, samt en omfangende analyse af SEO, og det latente marked.
Lyder det interessant, og som noget du kunne være interesseret i, hører jeg meget gerne fra dig.
Som det ligger nu, er det ikke plads vi mangler, men penge til indkøb til lager. Det kan tænkes at vi måske får brug for et lager på Sjælland på sigt, men som landet ligger nu mangler vi ligesom noget at putte på lageret :-)
Er det lagerplads du normalt beskæftigere dig med? Jeg er ved at bygge et amino-netværk, og jeg kunne godt bruge en med gode kontakter inden for fragt og lager.
Kan du skrive til mig på: anders@memedia.dk, og fortælle lidt om hvad du arbejder med?