Søger løsning til mail, nyhedsbreve.. tilmelding til mailliste skal kaste autoresponder med diverse væsentlig info... Lasse |
Mail-liste system
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse. Ja, så er det vidst på tide, at lade "bomben" springe. Jeg har de sidste 2 måneder haft en fuldtids programmør til at færdigudvikle vores www.Autoresponder.dk og programmøren sluttester i disse dage alle autoresponderens funktioner inden jeg sluttester og vi går i luften. Autoresponderen er et nyt ekstra modul til nyhedsbreve på www.seo-cms.dk, der er gennemprøvet med dobbelt opt in siden 2002. Autoresponder / nyhedsbrevmodulet kan segmentere i op til 16 segmenter og vi tester lige nu tracking af åbning, så vi har fuld tracking af hvem, der åbner hvilke mails, hvornår, forsinkelse osv. og snart kommer tracking, der kan vise hvilke links, der er klikket på., både pr. bruger og pr. udsendt mail. Senere forventer jeg at udbygge autoresponder med sporing til salg, dvs. hvilke email førte til hvilket salg. Systemet har variabel styring af email sekvensen, så du kan altså selv bestemme hvor mange dage der skal gå mellem afsendelse af hver enkelt mail. I denne fase er jeg meget åben over for input og behov. Hvis du findet det interessant må du gerne kontakte mig for at høre mere. Venlig hilsen, Christian |
Ja kan kun anbefale ebrev, bruger vi selv til flere af vores nyhedsbreve. |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Jeg kan da anbefalde MailChimp - de har et super fedt system til den slags... www.mailchimp.com Læs også om deres autoresponder her: http://www.mailchimp.com/blog/autoresponder-triggers-in-mailchimp/ |