Jeg skal ændre min e-mail inde på FB, da jeg stort set ikke bruger den mail-adresse, som jeg i sin tid oprettede min profil på FB med! Men hver gang jeg forsøger, får jeg denne (efterhånden meget irriterende) besked:
Indtast venligst en gyldig e-mail-adresse
Jeg aner ikke, hvordan jeg skal ændre til den rigtige, for på FB er der ikke nogen venlige sjæle som her på Amino, der svarer hvis man er sådan i tvivl. Jeg indtaster rigtig e-mail, men den dur ikke for FB!!
Unfortunately we do not support email addresses with generic prefixes (e.g. info@, webmaster@ etc.). Since email addresses of this nature are typically used for organizations and businesses, we do not allow them to be used for personal Facebook accounts. You will need to use a personal email address that does not contain this type of prefix. There are no exceptions to this rule.
Ja kan man godt sige :-). Men gør det du laver en e-mail der f.eks. hedder fb@domæne.dk - og sæt derefter den til at videresende alle dine mail's til info@domæne.dk - på den måde er der jo ingen ko på isen ;-)