Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tror at jeg kaster håndklædet i ringen...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror vores revisorudgifter ligger på omkring 25.000, men det kan du aldrig sammenligne, for vi har specielle forhold omkring vores bilag, transaktioner, delmoms osv. Prisen er i hvert fald helt rimelig i forhold til vores forretning.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:51

Åh, de baner har jeg bare ikke råd til at tænke i - endnu :-(

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 13:57

Nej, men det er da heller ikke relevant, for dit regnskab kan jo sikkert laves på en brøkdel af mit. Det er ikke nemt at sammenligne revisorpriser, når man ikke ved, hvor stort et regnskab, han skal "passe". I forhold til vores regnskab er det en ok pris.

Jeg tor, jeg gav 1000 kr. i kvartalet i det første lille firma, jeg havde, men det er også en del år siden. Dengang syntes jeg, det var vildt mange penge...

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:39

Hej

Jeg vil gerne hjælpe dig og kan også gøre det for et rimeligt beløb (giver altid Amino rabat)

Jeg er dog ikke i Esbjerg, men i Kastrup, men klarer det hele online via E-conomic og mailen, så hvis du er frisk på at sende dine bliag med posten en gang i kvartalet (eller en gang om måneden) så skal du være velkommen.

Jeg kan klarer alt lige fra den daglige bogføring til det endelige årsregnskab og selvangivelse

Hilsen

Lone

www.netaccounting.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:08

Bemærk lige at Birthe nævner ordet delmoms. Alene det er i sig selv med til at gøre tingene komplicerede og få revisorhonoraret i vejret. EN bogholder vil formentlig ikke skulle bruge mange timer på at få dit bogholderi/regnskab op at stå og ligger vel på en timepris på 3-400 kr.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 17:53

Fuldstændig enig...

Og grunden til, at jeg anbefaler, at spørge din revisor, hvem du skal vælge er, at hvis de to arbejder godt sammen, så har du endnu mindre at bekymre dig om. Også når det kommer til at betale honoraret. For hvis de forstår hinanden, så går det hele hurtigt og smidigt fra hånden.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:34

100% enig. Set ud fra et bogholder-synspunkt er det derfor også en god ide at indgå samarbejder med enkelte revisionsfirmaer.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:50

Hejsa,

Jeg kan også sagtens hjælpe dig med din bogføring - er bosat i Grindsted, så der er ikke langt til Esbjerg hvis du gerne vil have hjælp hos dig eller have afhentet bilag :-)

Hvis det skulle have interesse, er du velkommen til at kontakte mig

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)