..Ja eller nu ved jeg ikke hvor simpelt det er. Jeg har en side, hvor jeg gerne vil lave skjulte links på hver side til en anden af mine sider. Siden er lavet i CMSsimple og så sidder jeg ellers bare og retter i HTML. Jeg har prøvet med FONT COLOR, men da CMS''et er sat til at lave alle links en bestemt farve, har det ikke rigtig nogen virkning. Hvad kan jeg skrive for at lige præcis dette link skal være skjult(hvidt) altid? |
Simpel HTML hjælp søges!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Evt. stik mig en PM hvis du får problemer :) |
Jeg er næsten sikker på, at vi tidligere på Amino har set en tråd om SEO og Googleplaceringer for dit mobildiskotek... ![]() Du skal være opmærksom på, at skjulte links kan betyde, at Google vil se sitet som værende "bad neighbourhood" og den ønskede effekt kan blive meget modsat, den du påtænker. Mit råd er at lade være med at lave skjulte links. Se evt. første linie af sidste afsnit under http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769#quality |
Nu er det ikke lige mit mobildiskoteks side, men jeg er også interesseret i at få cmsimple siden så højt så muligt. Kan også huske der har været en debat om skjulte links, så tror jeg dropper de skjulte links. Ken: tak for tip! |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)