No-nonsense billig domain-registrator og dns-hosting... Hvem skal man kigge til? |
Hvorfor ikke bare bruge gratisdns?
No-nonsense billig domain-registrator og dns-hosting... Hvem skal man kigge til? |
Hvorfor ikke bare bruge gratisdns? |
Deres internationale domains er koster noget mere end hos de fleste internationale udbydere... De har mange gode produkter, bruger både deres gratis tjenester og betalingstjenester, men der er bare ingen grund til at betale mere end nødvendigt for selve domainet. Jeg ku self. købe domainet hos GoDaddy eller lign. og så flytte det til gratisdns... Men allerhelst ville jeg finde et godt alternativ med de rigtige priser. :) |
Fordi GratisDNS spammer dig og dine kunder; og tager direkte kontakt til dine kunder. Det er ihvertfald derfor jeg ikke bruger dem. |
Hej Jeg bruger heller ikke gratisdns men ved og kender flere som anvender dem. Jeg har selv registreret nogle domæner gennem www.intergate.dk Hvis du søger udbydere kan du evt kikke på siden www.hostindex.dk |
Prøv, at smid en mail til mig på nsj@nicklasandco.dk med de domæner du skal bruge, så kan jeg fortælle dig, hvad jeg kan få dem til :) |