Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ældre Photoshop købes..

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:

Hej igen

Noget af en debat der kom oven på mit spørgesmål, og må indrømme at jeg er blevet lidt forvirret, angående reglerne. Går dog ud fra at det er okay, at købe en licens da det sker så åbenlyst på bland andet DBA.

Har tidligere arbejdet med Paint.NET, men jeg har brug for at kunne arbejde i lag, og her er photoshop helt klart stærkeste, desuden skal jeg kunne åbne og redigerer i photshop dokumenter, så skal helst havde en photoshop..

MvH Kristoffer

Ps. er der ikke nogle der har en de gerne vil af med? Har nogle tusinde jeg er villig til at bruge..

Hvad med The GIMP? Der via GIMPshop kan modificeres til at lige Adobe Photoshop.
Adobe Photoshop Elements kan du måske ikke bruge?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 16:12

nielco:
Et opslag på Adobes hjemmeside gav dette uddrag: ...

Man skal så også lige huske, at de regler som Adobe skriver i EULA'en, ikke nødvendigvis overholder gældende dansk eller EU ret. Adobe hytter deres eget skind, det skal man ikke betvivle, og vil derfor med stor sandsynlighed lave strengere regler i EULA'en, end hvad der rent faktisk er lovligt.

Jeg ved intet om reglerne for c2c-salg af softwarelicenser, men jeg har af og til hørt om situationer, hvor virksomheders EULA lagde flere begrænsninger på brugeren, end hvad der var gældende lov.

Ikke at man kan klandre dem det - en ekstra licens solgt = dejlig mange penge til dem :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:28
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:44

Lars T. Andreasen:

Hej Kristoffer,

Som studerende kan du få en billig Licens. Check dette link.

http://www.humac.dk/uploads/media/Adobe_student_priser.pdf

Mvh

Lars

Hej Lars

Tak ska du havde lige sådan noget jeg lede efter, og til alle jer andre, tak for alle jeres gode foreslag..

Fortsat god weekend

MvH Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:05

Hej Kristoffer

Er du klar over at du som studerende kan anvende Adobe education store? Her kan du for 160euro = ca. 2400kr inkl. få Adobe CS4 Design Premium, der indeholder Photoshop, Illustrator, Flash, Dreamweaver, InDesign, Fireworks og en masse andre gode programmer.

De er oven i købet lovlige til kommercielt brug, dvs. du kan bruge dem til til arbejde, + du kan bruge dem efter du er færdig med din uddannelse.

Det eneste de kræver er et billede af et gyldigt studiekort - tror ikke engang det behøver at have et billed. Det tager en dag at blive godkendt cirka, og hvis du så bestiller en elektronisk udgave, har du det samme dag, hvis du derimod ønsker Adobe cderne må du vente en til to uger. Men det behøver man virkelig ikke, det er super nemt at få sin kode tilbage, hvis man skulle have haft virus på sin computer og skal reinstallere alle sine programmer..

Synes du skal tjekke det ud, du får virkelig meget for dine 2400 kr, du tilmed kan trække fra i moms.

Der er links til education store på Adobe.dk

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)