Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking...kom ud til kunderne!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil lige prøve at smide den her tråd ud.

Vi tilbyder mødebooking til en go pris.....men hvad skal der til, for at DU vil bruge den slags?

Har du overvejet det?

Har du et behov?

Skriv til mig, så vi kan se om vi kan matche...

Fra Svinninge
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:55

Hej Jesper

Først og fremmest skal den gode pris specificeres, dernæst må det være et krav at den person der booker møder har fornøden viden om de produkter der skaal bookes møder på.

Behovet er der!

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:11

Skriver lige her fremfor :)

Ok, dine punkter er selvfølgelige i min verden. Prisen er vigtig, og ja, et kendskab til produktet/service er et krav.

Begge dele er noget man sammen kan opnå en løsning på?

Eks. når nu du skriver at behovet er der....hvad har du behov for? Hvor mange møder skal du bruge på ugebasis?

Skriv evt. en PM eller mail: jesper@esbjergterapi.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 14:32

Nogle produkter, bl.a. vores, er så billige, at der ikke er råd til at sende en sælger ud til et møde. Så måske kunne det være en idé for Jer at udvide med salg også. Så er der flere potentielle kunder.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 14:35

Vi kører også med salg.

Men har lidt fokus på møder for tiden. Da vi gerne vil udvidde den del.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:52

Hej Jesper

Lidt input til dig.

For et års tid siden brændte vi 15.000kr. af på et "testforløb" hos et større dansk TM-bureau, med referencerne i orden, et kæmpe setup og mange rigtig dygtige ansatte.

Vi var to mand høj, fysisk inde til møde med dem 3 gange, så deres resultater IRL, fik gennemgået analyser osv. - alt var utrolig professionelt.

Derfor kom vi frem til, at det måtte vi prøve, selvom vi ellers var meget imod at lægge så mange penge up-front for noget som vi ikke helt vidste hvordan ville blive modtaget. 15.000 kunne der alligevel google-optimeres meget for, eller sendes mange direct-mail breve ud for.

Testen var begrænset til 300 emner, +/- nogle stykker, alle håndplukket og udvalgt særkilt, hvilket var et kæmpe internt arbejde for os og en rigtig tidssluger, men nødvendigt hvis resultatet skulle blive godt.

Da testen var kørt færdig på blot 14 dage, stod vi med en stor bar R** at trutte i, 15.000 ud af vinduet og jeg tør slet ikke tænke på hvor mange mandetimer internt fattigere.

Til gengæld - blev vi klogere! ;-)

Mit krav til det næste TM-bureau som vi (læs: gerne snart vil) indgå samarbejde med, er som følger:

1. Ingen betaling up-front, what so ever!

2. Ingen betaling pr. møde (300 - 1.500kr. branchepriser)

Istedet vil vi som kunde tilbyde:

1. Markant højere betaling pr. direkte salg via tlf. end normalt.

2. Markant højere betaling pr. møde der fører til en ordre end normalt.

Kan du løfte dette, så ring med det samme og du har en kunde ;-)

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 15:00

Jeg sidder med præcis samme ønske og tilbud. dog ikke møde-interesseret.

Har ikke outsourcet før, netop fordi jeg ikke har råd til at tage chancen. Så jeg er af samme overbevisning. Et salg skaber penge til begge parter. Så er man også sikker på, ikke at sende opgaven ud til en virksomhed der ikke ser det store potentiale.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 15:08

Hej Mads,

Hvad angår betaling hos os, så kan jeg som minimum gå ind i sagen, hvis der er tale om en pris pr. møde (no cure no pay). Har før arbejdet med at møderne skulle føre til aslg, men det er simpelthen ikke muligt at holde nogen form for kontrol med.

Så, det handler om at finde en mødepris som er spiselig for os begge, og ingen penge up front :)

Jeg er kun interesseret i tilfredse kunder som køber vores ydelser igen og igen. Så det er SIKKERT at de møder som vi laver, er kvalitetsmøder, så er "resten" op til jer. Men det siger "de andre" nok også?

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:58

Hej Jesper

Se det var jo dejligt at høre der også findes TM-bureauer der er realistiske, hvor har du været de sidste 11måneder ;-))

Mht. kontrol af om møderne fører til salg, der har jeg udviklet en utrolig simpel men effektiv model som ikke efterlader kunden som et stort spørgsmålstegn da de jo skal blandes ind i det som kontrollerende instans.

Giv mig en mail på mads@baldersoe.com og lad os starte et samarbejde!

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:07

Hej Jesper

Kan du ikke sende mig en mail på kenneth(a)studieogelevjob.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)