Hej Jeg vil lige gerne høre jeres mening om salg via nettet. Hvad vil i sige om ideen med salg som go gammeldags postordre via internettet, altså med at kunden bruger en xls file til at angive sin bestilling af varer. Produkterne der er snakke om er film og spil... og vi kan tilbyde kunderne et katalog på 40.000 titler, samt priserne vil være op til 25% billigere end de kendte danske online butikker. Der er snak om salg til private personer. Vi tænker på at bruge denne ide, imens vi opdater webshoppen som vil tag næsten 3md at lave pga de mange varegrupper.
Jeg ser frem til at høre jeres mening..
Hilsen Christian |
hejsa, vi bruger den i vid ustrækning, ud et tidsmæssigt perspektiv. Det er dog ren B2B, hvor det er ganske alm.
Mod privat tror jeg måske det er svære, men igen afhængig af hvordan arket er bygget op. XLS ark er godt hvis man søger noget specifikt, men noget svære at overskue hvis man lystkøber og bare surfer lidt rundt om så at sige. Mange produkter på én gang i XLS kan også virke uoverskueligt for en køber som dermed "opgiver" lidt, det er en klar erfaring vi har gjort. Også på B2B plan.
Bare mine input :)