Hej Amino Jeg er igang med at undersøge markedet for mobilt bredbånd til min laptop. Jeg har kigget på en masse bla. 3G og TDC, de har stort set alle sammen de samme priser 299,-/måned med mellem 10-20GB forbrug. Nu er det så sådan at jeg også godt ville bruge det når jeg er i udlandet, hovedsageligt i Tyrkiet, og her kan jeg se at priserne ligger for alt mellem 80-150 kr. pr. GB - jeg har også undersøgt lokale løsninger, men det bliver for dyrt i længden tror jeg. Mit spørgsmål er så bare om der er nogle der kan dele sine erfaringer med mig, og evt. kan fortælle mig lidt om hvad e-mails egentlig fylder, når man nu er en uge afsted hvor jeg typisk modtager 50-75 mails om dagen, kommer man overhovedet tæt på 1 GB??? og i samme forbindelse, hvor meget fylder det typisk at surfe på hjemmesider, dog er det mest mailen jeg har brug for når man sidder flere timer i bil forskellige steder. Vi må jo bruge tiden fornuftigt så der kan komme lidt penge i kassen. Håber der er nogen der har lidt input til dette emne, tak. Bendtsen |
Slet ingen der har erfaringer de vil dele?