Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af plakat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger en kreativ sjæl der har lyst til at designe / sætte en plakat op for mig. Det skal gøres på baggrund af en allerede eksisterende hjemmeside og noget tekst + en portion kreativitet.

Budgettet er 500 kr. (jeg ved at de store firmaer ikke kan være med til den pris). Håber alligevel at finde en der både kan bruge referencen og pengene.

Smid din mail eller send en PM for at høre mere.

Mange hilsner

Peter Juel

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:34

Hej PeterJuel

Kontakt mig på mecci@live.dk og sende mig en beskrivelse af opgaven, så ser jeg gerne på det.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:05

Hej Peter

Send mig en mail med lidt mere info på hundahl@hundogco.dk, så kigger sammen med min grafiker, på om det kan lade sig gøre til den pris.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:58

Hej Peter

Jeg har lidt erfaring med at lave Plakater, dog har det kun været til mig selv og for en enkelt hjemmeside, der skulle bruge noget markedsføring.

Jeg gør mig normalt mest i webdesign og social markedsføring, men har arbejdet på nogle grafiske opgaver der har givet mig et godt grundlag.

Men det betyder jo selvfølgelig, at jeg ikke kan tillade mig at tage store summer penge, for et område jeg ikke er så kendt med endnu. Men jeg er altid åben for at lære noget nyt, så jeg vil meget gerne arbejde med dig, og det kan sagtens være, vi kan finde en pris under de 500 kr.

Hvis du skriver til mig på anders@memedia.dk kan jeg fortælle lidt mere om min arbejdsproces og vise nogle referencer frem. Du er også meget velkommen til bare at sende mig et link, så kan jeg vurdere om det er noget jeg kan arbejde ud fra, det kan jo ikke skade :-)

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:43

Hej Peter.

Jeg vil meget gerne lave din plakat for dig. Og måske også til lidt under de 500,- .

Jeg er mediegrafiker studerende og kunne godt bruge en ekstra reference. :)

Kontakt mig på: kristian@de-4.dk

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:43

Hej,

Vi kan godt sætte plakaten op for 500 DKK. Vi kan gå i gang med det samme. Du kan bare ringe på 2152 4692, eller maile mig direkte på nikolaj@standoutdesign.dk.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:14

Hvor stor skal plakaten være?
Standard 70cm x 100 cm?

Jeg vil gerne designe plakaten for 500 kr, og sørge for at få den trykt og sendt til dig.
Du betaler selv trykningen. Du kan også få filen som trykklar pdf, så du selv kan sørge for at få den trykt.

Du skal lige være opmærksom på, at det kan være lidt dyrt kun at få trykt én plakat. Ofte er det (næsten) lige så billigt at få trykt flere ad gangen...

Se eksempel på plakat- samt flyer-opgave, jeg har lavet for CBS Library (Copenhagen Business School Library) på min hjemmeside her:
http://www.lineofdesign.dk/index.php?page=82

send mig en PM eller mail på sandiepsdk@yahoo.dk, hvis du er interesseret. :)

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:37

Hej Peter, fik du løst din opgave med plakaten?

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41

Hej Peter

Den vil jeg gerne lave for dig.

Bedste hilsner

jonna / Okaysion grafisk design

www.okaysion.dk / 28 11 06 17

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)