Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediebank

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen! :)

Jeg er ved at starte et lille side projekt. Det er filhosting tilegnet grafikkere, trykker og andre der skal bruge sådan en service.

Det kommer til at fungere ret meget som webhosting, altså med at man vælger en pakke med eks. 50gb 100gb eller 250gb.

Hvad syntes i, er det noget i ville bruge og hvad ville i give for sådan noget?

Hilsen Frederik
STEREO:TYPE Light & Sound 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Det ville være en god idé, da man så ikke skal til at uploade samples af ens værker(som man f.eks. ikke har på ens website). En af de grundlæggende ting ville være nem opload og hurtigt. Jeg regner med at du snakker om en blanding af webhosting & image/filhosting?

Jeg bruger personligt mine eksterne HD's, men jeg har utroligt meget liggende på dem som ikke er på nettet. Derfor kunne jeg godt overtales til at benytte sådan en service.

Jeg er dog ikke sikker om der ikke allerede findes sådan et koncept?

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:26

Der findes tonsvis af sites hvor man "bare" uploader en fil, og så sender linket i en mail. Meningen med det her var et opbevaringslæsning, så man ikke skal tænke på at have det liggende på forskellige computere etc. Men jeg ville da bestemt inkludere en funktion, så at filerne kan publiseres for kunderne :)

Og så er det jo klart at der skal noget amino rabat på ;)

Hilsen Frederik
STEREO:TYPE Light & Sound 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Frederik Krogh:

Der findes tonsvis af sites hvor man "bare" uploader en fil, og så sender linket i en mail. Meningen med det her var et opbevaringslæsning, så man ikke skal tænke på at have det liggende på forskellige computere etc. Men jeg ville da bestemt inkludere en funktion, så at filerne kan publiseres for kunderne :)

Og så er det jo klart at der skal noget amino rabat på ;)

Jeg kender udemærket til imageshack.us, imageupload.dk, picturedumper.com, rapidshare.com, megaupload.com osv.

men det lyder da godt, glæder mig til at høre mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Jeg vil mene at der findes ret mange af sådanne sites.

Hvis det endelig skal være, sørg for at have den onde inet forbindelse, og find en måde at skil dig ud fra dine konkurenter, tilbyd noget som de ikke gør.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 17:30

Hej Frederik

Jeg ved ikke om dit indlæg stadig er aktuelt.

Jeg mener (og håber) bestemt at der er behov for en løsning alá den du skitserer. Vi har nemlig lanceret sådan en service for et års tids siden: http://www.filecamp.net ;-)

Der er kommet mange spillere på dette marked de senere år, så, jeg mener, det er helt essentielt at man kan tilbyde nogle ydelser/værktøjer udover selve filhostingsdelen.

Men held og lykke ... måske mødes vi en dag "derude".

:-)

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)