Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Autotransport og autohjælp i hele landet, hele døgnet og hele året

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I kølvandet af en rigtig stor kunde og leverandør tilgang, vil jeg da lige slå et slag for www.viflytterdinbil.dk hvor vi kan tilbyde proff transport til de helt rigtige priser over hele landet.

Klik ind på hjemmesiden, download et visitkort, så du har det på dig når bilen driller, uanset hvor du befinder dig fra Ringkøbing til Bornholm er der hjælp at hente, hele døgnet.

Timepriserne ligger væsentlig under hvad de 2 store nærmeste landsdækkende kollega'er skal have for at hjælpe dig.

Jeg er yderst bange for at samle på dårlige abbonementskunder, så denne mulighed tilbyder vi ikke, da det jo automatisk vil være alle der skal betale for de få der ikke kender begrænsningen  på brug af abbonementerne.

Men gør som politiforeningen, find sammen i seriøse grupper og lav jeres egen autohjælpsgruppe, indbetal et fast beløb om året og aftal ikke at bruge jeres pulje mere end højest nødvendigt, måske renterne af jeres indestående kan dække jeres samlede autohjælpsbehov.

Mvh

Torbjørn

www.viflytterdinbil.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 19:43

Mit tidligere indlæg er blevet slettet og derfor fik jeg ikke lejlighed til at svare anders som spurgte:

Hvad koster det f.eks. at få hentet bilen klokken lort natten til en søndag i vestjylland og få den bragt til ens værksted i Horsens?

Jamen ring til døgntelefonen og få et nøjagtigt bud, men lang de fleste kører også om natte for 450-550,- i timen.

Mvh

Torbjørn

www.viflytterdinbil.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:24

Hej Thorbjørn

Det tænkte jeg nok var noget i den retning rent prismæssigt, så skal jeg ikke bruge vejhjælp mere end hvert ca 6. år før det er for dyrt i forhold til den pris jeg har på autohjælp i hele europa i forvejen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 20:41

Hej

Ja jeg kan på nuværende tidspunkt ikke konkurrere med priserne , når det bliver holdt op imod et abbonement.
Jeg tør ikke tilbyde abbonement, da jeg er ret sikker på at de første 2-3000 kunder bliver dem der er smidt ud af Dah og Falck m.v , det har jeg ikke pengetanken til at klare. Så gode id'er til at undgå dem er velkommen

Vi har dog flere forhandlinger med flere stor bla forsikringsselskaber der er interesseret, så måske vi alligevel kommer til at flytte netop din bil hvis uheldet er ude :-)

Mvh

Torbjørn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)