Hej Kloge hoveder Her til aften sad vi nogle stykker og snakkede og om det var vinen eller varmen der gjorde samtalen så hypotetisk og teoretisk ved jeg ikke, men jeg er alligevel blevet nysgerrig og håber at I kan svare på flg. Man ser flere virksomheder, som har mange/flere links på side 1 på Google. Kan man i princippet fylde en hel side med links fra et selskab (uden at søge direkte på selskabets navn) på side 1 på google ? Eller vil man blive sorteret fra udfra et "retfærdighedssystem" ? Hvis der er et "loft" hvor mange links er det så ? og hvordan kan det lade sig gøre ? |
Flere links på side 1 på Google
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Normalt vil du se at google samler links fra samme domæne således at der er et hovedlink efterfuldt at et indrykket link. Hvis dererflere sider under samme domæne der er relevant vil de stå under lignende sider. Jeg kan ikke selv komme på eksempler hvor google har vise mere end højest 2 links til samme domæne. Måske andre kan komme med eksempler. For sites der er autoritative vil du se andre typer links, hvor sitets menu struktur indgår under linket |
Hej Kim For sites der er autoritative vil du se andre typer links, hvor sitets menu struktur indgår under linket.... A hva ???? ![]() Ellers tak for et fint svar og nej, jeg har heller ikke set mere end måske 2-3, -men det kunne da være meget sjovt hvis nogen kendte til nogen og vidste hvordan det var skruet sammen.. |
Søg på TV afsløre at det er TV2.dk der betragtes som autoritativt af google. Prøv selv at finde flere |
Aha - Ja nu forstår jeg ![]() |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)