Nummerplade rammer med valgfri tekst og valgfri farve (hvid, gul, rød eller sølv)
15% rabat på alle ordrer der afgives i april måned 2009 - husk at skrive "Amino 15%" i kommentarfeltet i indkøbskurven. Rabatten gælder udover den automatiske rabat som systemet i forvejen beregner ved køb af flere styk.
Fedt.. tilbuddet kommer en time efter jeg bestilte et sæt til min bil på selv samme site
Nå, man kan jo ikke være lige heldig hver gang.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg bestilte i går, og allerede i dag kom det bestilte med posten. Præcist som bestilt/ønsket og i fin kvalitet.
SÅDAN en ekspedition vil til enhver tid give tilfredse kunder og et godt ry.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Én god ting (blandt flere) som jeg tog med mig efter 8 år på et B&O værksted, er at kvalitet, service og ekspeditionstid er det vigtigste. Langt vigtigere end f.eks. prisen (dermed ikke sagt mine priser er høje )
Derfor gør jeg også rigtig meget ud af at behandle mine kunder godt og give dem et produkt af en tilfredsstillende kvalitet.... så hurtigt som muligt.
Faktisk går der i 99% af tilfældene max 1 hverdag inden vi sender skiltene / nummerpladerammerne.