Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger som har kendskab til den grafiske branche søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme fejl som mange andre mindre firmaer, fejlen er at jeg er fagmand/nørd og er ikke den rigtige til at skabe nye kontakter, til at få mere vækst til min virksomhed.

Derfor søger jeg en person som kan skabe de kontakter, jeg skal bruge til de større erhvervskunder, som jeg gerne ville ha som kunder. De kunder jeg søger er større erhvervs- og industrikunder, som har et løbene behov for at få lavet billeder.

Vis i ikke har luret det endnu, så er jeg reklamefotograf og henvender mig primært til erhvervs- og industrikunder.

Den person som jeg søger, skal ha en godt kendskab til den grafiske branche og gerne inden for billeder. Da min bank hver måned ser mig dybt i øjnene, vil din aflønning være ren provision men med nogle gode forhold her

Derudover har jeg en del kontakter, så man kunne lave total løsninger inden for den grafiske branche. De kontakter har samme problem som mig og det kunne måske godt være at vi kunne finde en løsning, hvor du kunne sælge totalløsninger som vi alle kunne få glæde af.

Du kan se noget af det jeg laver på www.larsdalby.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen interesseret ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)