Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MedieGrafiker

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har programmeret siden jeg var 8, så ja - web kunne jeg i forvejen. Der har skoleopholdet ikke været til gavn. Vedr. web var undervisning og eksamen helt til grin. Det er lidt omvendt, når man skal bruge meget af tiden med at hjælpe til. Jeg blev også tilbudt at undervise, men det gik ikke pga. en regel om at en lærer ikke også måtte være studerende.

Når det er sagt, så har jeg været fuldt tilfreds med min læreplads, i forhold til den erfaring jeg har fået. Den daglige produktion og kundekontakt var helt på linie med de andre på reklamebureauet. Så det er lidt med blandede følelser at tænke tilbage på.

I forhold til Arlo, tror jeg ikke at MG udd. er vejen frem for ham, da det lyder som om han mest er interesseret i web. Så tror jeg der er andre løsninger, der er bedre for ham.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 22:45

Hvad ville du så sige du har lært på uddannelsen?..

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:23

Lone S. Hansen:
Tråden vrimler jo tilsyneladende med MedieGrafikere, der bare har ladet mig og andre, sidde og kritisere og gætte i ét væk :-)

Du må sejle i din egen sø. Jeg har kun leveret forbrugeroplysninger :)

Men jeg læser naturligvis med og med interesse.

En anden faktor er, at valg af uddannelse også hænger sammen med geografi og det er derfor er naturligt at man i København har en videregående uddannelse, for der ligger uddannelsesinstitutioner lige i nærheden. Er man langt fra storbyerne i provinsen er det nogle andre prioriteter og valg man skal træffe. Hvis der ligger en uddannelsesinstitution i nærheden vil man være tilbøjelig til at vælge denne, da man jo naturligvis også kender folk på stedet i forvejen.

Det er for mange et stort skridt at sige farvel til familie og venner, rejse til storbyen og starte på universitetet, designskole eller hvad i render og kalder det hele.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:26

Jeg er en indædt københavner og jeg rykkede til haderslev i 2år for at studere.. Og der er MANGE som har gjort det samme..

Man kan hvad man vil.. og hvis man ikke vil ofre sig.. så vil man det ikke nok

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 00:46

Colorized:

Hvad ville du så sige du har lært på uddannelsen?..

Teknik i forhold til tryk, erfaringer og kundekontakt. - kort fortalt.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:50

Jeg snakker ikke om hvad du har lært hos din læreplads.. men på uddannelsen..

Jeg går ikke ud fra du har lært om kundekontakt på skolen.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 07:42

Lærepladsen er jo en del af uddannelsen. Vi fik også lidt "salg & service" på skolen.
Det meste af de 4 år foregår jo på lærepladsen.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)