Hej alle Amino-folk. Jeg håber at nogen vil tage sig tid til at læse samt svare på dette, i så fald de ved noget om det. Vi ved jo allesammen hvordan facebook har formået at samle en stor del af verdens befolkning på ét sted, og jeg synes at det næsten er synd ikke at udnytte chancen på en eller anden måde. Derfor fik jeg nogle ideer til forskellige applikationer som kunne laves i facebook. Disse applikationer skal udelukkende bruges til at stimle folk sammen og bruge det. Under applikationerne vil jeg anføre nogle reklamer, og tjene penge på disse, idet reklamerne vil henvise til webshops med samme indhold som applikationernes grundprincip. Men er der nogen her på Amino der ved om det overhovedet er muligt, blot at oprette applikationer på facebook? Og i så fald, hvor svær en proces er det så? |
tbmtbm:Hej alle Amino-folk.
Jeg håber at nogen vil tage sig tid til at læse samt svare på dette, i så fald de ved noget om det.
Vi ved jo allesammen hvordan facebook har formået at samle en stor del af verdens befolkning på ét sted, og jeg synes at det næsten er synd ikke at udnytte chancen på en eller anden måde. Derfor fik jeg nogle ideer til forskellige applikationer som kunne laves i facebook. Disse applikationer skal udelukkende bruges til at stimle folk sammen og bruge det. Under applikationerne vil jeg anføre nogle reklamer, og tjene penge på disse, idet reklamerne vil henvise til webshops med samme indhold som applikationernes grundprincip. Men er der nogen her på Amino der ved om det overhovedet er muligt, blot at oprette applikationer på facebook? Og i så fald, hvor svær en proces er det så?
Hej.
Jeg brugte lige et lille minut på facebook for at finde dit svar.
http://developers.facebook.com/get_started.php
Der vil jeg mene du kan finde alt du skal bruge.