Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opråb Martin Thorborg

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Ikke engang det faktum, at man provokerer i stor stil er der ret mange som forstår.

Tag weekendens bilkørsel... de dræbte er kun unge mennesker pånær en enkelt 42 årig og det er der jo en grund til, de er uerfarne og tror de ved en masse, men når det kommer til stykket mangler de simpelthen erfaring.

Denne manglende erfaring, som vi andre ved er så vigtig, fremgår jo netop af dette indlæg.

Jeg startede meget tidligt som selvstændig, 15 år, og havde en masse gode ideer. Men med baggrund i en familie og en omgangskreds med ingen Iværksttere, så var det yderst vanskeligt at finde ligesindede med erfaring (Som du efterlyser), hvor jeg kunne få snakket muligheder igennem. Havde jeg haft et forum som dette (Den gang var der ikke internet :) ), kunne jeg da havde trukket på meget stor samlet erfaring.

Derfor er jeg helt i mod en aldersgrænse.

Ligeledes er det jo mange gange, at vi gamle røvere med vores - been there done that - kan få nogle unge uerfarne til at stille netop de spørgsmål, som gør at vi rykker os. Husk at vi tilegner os jo viden hele livet, bare fordi man er kommet lidt op i årene, er man vel ikke færdig med at lærer?

Håber også at du Mogens lærer noget af dette Surprise

Fra Kettinge
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:48

Hey jeg syntes det er en god ide med en aldersgrænse...
Og væk med jyder, væk med sjællændere og fynboer...

Nej lidt seriøst....
Hvis det man faktisk søger er en sparingspartner, og ikke debat fora..
Så søg lidt mere målrettet...

Jeg byder såvel de unge og kreative (det er dem der skal fører os videre) som de ældre (her vi søger noget af vores erfaring og no-how) alle velkommen.
Vær ej for bange, for at komme med dine tanker, meninger og holdninger.
Her bør da være plads til alle iværksættere, (også dem der drømmer lidt længere om det)

//god påske

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:48

Hvem er påsken gået hårdest ud over.

Mogens kommer med et forslag.
Han argumenterer elendigt for det i to omgange.
That's that.

Jeg kan slet ikke se, at det skulle være grund til at nedsable ham eller betragte ham som troll.

Han ønskede en debat om et bestemt emne - den har han fået. Han ved nu, at han står temmelig alene med sin idé.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:16

Jeg tror også det er bedst vi bare lader Mogens være, begynder trods alt at få lidt medlidenhed med ham..

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:38

Hmmmm..........

Uanset hvor gammel/ung du så end er og hvilken geografi du kommer fra briller eller ej - ja så husk at smøre dig grundigt med solcrem når du går ud i dette skønne påskevejr. Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:47

Hehehe. Der er vist en del, der har for lidt at lave at lave i dag, og som kunne undvære computeren mindre, end de kunne undvære computeren.

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)