Jeg startede meget tidligt som selvstændig, 15 år, og havde en masse gode ideer. Men med baggrund i en familie og en omgangskreds med ingen Iværksttere, så var det yderst vanskeligt at finde ligesindede med erfaring (Som du efterlyser), hvor jeg kunne få snakket muligheder igennem. Havde jeg haft et forum som dette (Den gang var der ikke internet :) ), kunne jeg da havde trukket på meget stor samlet erfaring. Derfor er jeg helt i mod en aldersgrænse. Ligeledes er det jo mange gange, at vi gamle røvere med vores - been there done that - kan få nogle unge uerfarne til at stille netop de spørgsmål, som gør at vi rykker os. Husk at vi tilegner os jo viden hele livet, bare fordi man er kommet lidt op i årene, er man vel ikke færdig med at lærer? Håber også at du Mogens lærer noget af dette |
Hey jeg syntes det er en god ide med en aldersgrænse...
Og væk med jyder, væk med sjællændere og fynboer...
Nej lidt seriøst....
Hvis det man faktisk søger er en sparingspartner, og ikke debat fora..
Så søg lidt mere målrettet...
Jeg byder såvel de unge og kreative (det er dem der skal fører os videre) som de ældre (her vi søger noget af vores erfaring og no-how) alle velkommen.
Vær ej for bange, for at komme med dine tanker, meninger og holdninger.
Her bør da være plads til alle iværksættere, (også dem der drømmer lidt længere om det)
//god påske