Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til de store på Sjælland.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ikke selv fragtmand, så det var ikke til mig selv at jeg spurgte, men jeg tænkte på min tidligere arbejdsplads. De får hentet minimum 300 pakker om ugen af GLS over de 5 hverdage, samt afhentet mellem 4-20 ½ eller hel palller om dagen.

Men det kræver dag til dag levering samt levering i hele danmark., så det kan ikke blive før næste år

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:10

Hej Anne.

Jeg skal kontakte dig så snart vi er klar.

Mvh Michael

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 13:11

Hej Aminoer.

Hvis der skulle være flere herinde som vil kontaktes så snart vi er landsdækkende, må de meget gerne sende mig en PM. Så kan vi komme i kontakt med jer hurtigst.

Mvh Michael

Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:27

Hej AB Transport

Vi er en Budcentral der har speciale af leverancer på Fyn med alt lige fra en lille pakke til paller.

Skulle du få brug for en Vognmand til fyn så har vi både lager og truck hvor der kan aflæsses hele døgnet.

Men du kan kontakte os på lars@aarslevbudcentral.dk  og sende os lidt info.

Eller på 7027 8511

Hilsen LEH

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:58

Hvis I kan konkurrere med postdanmark erhvervsaftalen vil jeg meget gerne høre fra jer når I bliver landsdækkende - jeg har selvfølgelig forståelse for at I nok ikke dækker øer lige til at starte med, men jeg vil gerne sende alle pakker til fyn, sjælland og københavn med jer hvis I har det bedste tilbud på markedet (og jeg fokuserer kun på pris og regner bare med at alt det andet er ok).

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 12:43

Hej Jørgen.

Vi skal nok huske dig når vi er lansdækkende, men du er velkommen til at prøve os af på Sjælland inden, hvis det har interesse kan vi kontaktes på 21440303

Mvh Michael

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:03

Hej AB

vi har prøvet via mail men har ikke hørt et ord fra jer...

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 00:57

Hej Desiree.

Jeg har læst din mail og i søger job hos os men vi søger desværre ikke vognmænd.

Mvh Michael

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 07:58

AB transport bringer pakker/paller ud i tidsrummet 8-20. Så på fragt brevet skriver man tidspunkt for levering indenfor 3 timer Feks. ( 12-15 )

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:51

Hej så vil jeg meddle mig på banen også jeg er en enkelmands vognmand der kan laver pakker til private men hoved salig lørdag / søndag da jeg håber på at der er kunder for dette da jeg mener det er en god kunde servis

Mvh LS-Transport Søren Christensen

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)