Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal et SEO venligt CMS indeholde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har startet denne tråd fordi jeg gerne vil høre jeres mening hvad et SEO venligt CMS skal kunne.

Jeg har en strategisk alliance med et CMS firma der hedder www.seeems.dk (jeg siger strategisk alliance da de hoster hos os, og jeg gerne vil at folk ved at min mening ikke er komplett uforbeholden da jeg elsker produktet, men ikke pga. af SEO)

Det kan mange SEO ting som feks.

Ingen frames (obviously ..doh..)

Mulighed for domæne.dk/produkt/ etc

Mulighed for at danne statiske sider ud af de dynamiske så man får dindomæne/15.asp

Metatags til hver side.

Sitemap funktion (er det egentlig vigtigt?)

Overskrifter i H2 (h3 til mindre overskrifter)

Mulighed for alternativ tekst på billeder/links etc.

Og nogle andre ting

Igår havde jeg tilfædigvis en snak med Direktøren og vi snakkede SEO. De planlægger i den næste version at uddybe SEO ting.

Så mit spørgsmål er hvad skal de ellers implementere for at gøre det endnu bedre?

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:57
Det ville være supergodt at man i CMS´et rent overordnet på webbet og pr. side kan definere/teste hvilke ord man ønsker at blive fundet på og CMS´et så kan "crawle" den enkelte side eller hele websitet igennem og give en en status for hvor meget indhold, metatags, url, linktitler osv stemmer overens med de søgeord man har angivet!
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:35
Hej Igen

En Af de ing vi snakkede om var feks. at lave et A/B split test modul. Som jeg har læst lidt om i en af trådene.

Jeg ved det ikke er SEO :0)

Men lyder det fornuftigt ?

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:56
i forbindelse med hvordan kunderne agerer så ja så er det en rigtig god idé (hvor mange køber i design 1 kontra design 2) men mht SEO er det ligegyldigt som jeg ser det...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)