Hejsa Jeg har startet denne tråd fordi jeg gerne vil høre jeres mening hvad et SEO venligt CMS skal kunne. Jeg har en strategisk alliance med et CMS firma der hedder www.seeems.dk (jeg siger strategisk alliance da de hoster hos os, og jeg gerne vil at folk ved at min mening ikke er komplett uforbeholden da jeg elsker produktet, men ikke pga. af SEO) ![]() Det kan mange SEO ting som feks. Ingen frames (obviously ..doh..) Mulighed for domæne.dk/produkt/ etc Mulighed for at danne statiske sider ud af de dynamiske så man får dindomæne/15.asp Metatags til hver side. Sitemap funktion (er det egentlig vigtigt?) Overskrifter i H2 (h3 til mindre overskrifter) Mulighed for alternativ tekst på billeder/links etc. Og nogle andre ting Igår havde jeg tilfædigvis en snak med Direktøren og vi snakkede SEO. De planlægger i den næste version at uddybe SEO ting. Så mit spørgsmål er hvad skal de ellers implementere for at gøre det endnu bedre? |
Hvad skal et SEO venligt CMS indeholde?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hej Igen En Af de ing vi snakkede om var feks. at lave et A/B split test modul. Som jeg har læst lidt om i en af trådene. Jeg ved det ikke er SEO :0) Men lyder det fornuftigt ? |
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)