Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere HVORDAN ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. 

Jeg har startet en ny kollektion af smykker -som skal sælges til forhandlere, hvor kommer man igang på den bedste måde. smykkerne er færdige og ligger klar ? 

Ønsker forhandlere med butikker rundt omkring i landet - kender i nogle der kunne være interesseret? 

håber på lidt hjælp med at komme igang, og få nogle gode inputs i hvordan jeg kunne få spredt mig til forhandlere rundt omkring .. 

Se det hele på Gerickedesign.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:18

Hej.

Prøv at skrive/flytte indlægget hen i kategorien: Franchise

Dér er der formentlig flere der ser efter den type salg.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Anders Gericke:
hvordan jeg kunne få spredt mig til forhandlere rundt omkring

Hej.

Tillykke med kollektionen. Den bedste og snart eneste måde at komme ud at ligge ved forskellige forhandlere er ved opsøgende salg. Forbered dig godt hjemme for, og tag kollektionen i tasken op trop op i alle de butikker du ser som "dine potientelle kunder", og præsenter produktet. Sælg dine produkter, der burde ikke være nogen til at sælge det bedre end dig selv da du selv har stået for produktion af tingene.

Og stil dig nogle spørgsmål:

Hvorfor skal de vælge dig som leverandør i stedet for deres 20 andre?

-> fordi du har bedre priser?

->bedre service? (ex: ombyting på ikke solgte varer/nedskrivning på varer tilbage efter en sæson)

->Dit design er bedre end de andres? Fordi det er nyt og spændende?

->Tilbyder du dem at få et lille sortiment ind i komission. Dvs. at de først betaler for varerne når de ér solgt. (kun hvis de er meget afvisende/skæptiske) Dette vil de fleste ikke sige nej til, da de ikke har nogen risiko på varerne. Husk kun at give dem dine bestsellers, eller dine highlit produkter, så de får en succes med det, eller har størst chance for det.

Hvis butikkerne får god gennemsalg på de produkter de har inde, vil de helt sikkert købe mere fra dig.

Hvis du ikke selv er så god´til det med salg, skal du jo finde en sælger som kan gøre arbejdet for dig, dette vil selvfølgelig give dig ekstra omkostninger og foringe din indtjenings evne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

BTW: hvis jeg var dig vil jeg fjerne "Forhandler" siden på dit website indtil du har fundet nogle forhandlere. Når du ikke har nogle der inde vil dette formentelig skade mere end gavne at have siden til at stå tom.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:57

Har du overvejet at sparre gennem en bestyrelse eller advisoryboard? De kan typisk hjælpe med et godt netværk, der kan bidrage til din forhandlerstrategi.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00

Fejl postet , ups :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)