Hej Tommy Der er hermed uploadet link og pixel ad til din side Fortsat god dag |
Hej,
Hvad med et link til Amino ?
Hej Tommy Der er hermed uploadet link og pixel ad til din side Fortsat god dag |
Tusind tak og i lige måde :) |
Hej Annette Kunne af uforklarlige grunde ikke svare tilbage via mail, men din pixel samt link er hermed uploadet og ligger klar :) Fortsat god påske |
Mange tak! :-) også god påske til dig! |
Hej Martin Det er hermed uploadet og ligger på siden Et link til Amino var selvfølgelig en mulighed, men idet der allerede ligger et link til Amino på forsiden under "Links", tror jeg at det indtil videre forbliver derved Fortsat god påske |
Hej Allan Et tilbud der ikke kan siges nej til - MANGE TAK, men jeg ved faktisk ikke hvad pixelformat er? Gnæk gnæk er ikke ligefrem teknisk anlagt! |
Maibritt Isberg Andersen
Hej ztrong Pixelformat, eller den pixelformat/størrelse jeg skal bruge til reklamen, er 16x16 pixel - samme størrelse som et favicon oftest har. Hvis du eksempelvis har en grafikfil liggende i 16x16 kan denne bruges. Var inde og kigge på din side, men synes ikke jeg kunne finde en sådan fil nogen steder, ellers havde det været let og ligetil, men skulle du have en et sted eller kende en der vil lave en til dig, så henvend dig blot Håber det var et nogenlunde svar på dit spørgsmål :o) Fortsat god påske |
Går lige videre med det, du hører fra mig! God påske til dig også
|
Maibritt Isberg Andersen
Melder mig også gerne, tak. :) |