Så nu får han muligheden for at hjælpe mit firma på vej med et fedt logo.
Giv dog manden en chance, når han tydeligvis tog den konstruktive kritik til sig efter første tråd.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Prøv lige lige at riv dig selv i din venstre brystvorte - hårdt! Og foklar dig, undertegnede, samt menigheden om hvorledes han får muligheden for at lave et fedt logo til dig GRATIS
Jeg har her i min forlænget påskeferie fulgt lidt med her på Amino, læst en del tråde. Jeg bliver til tider ret skræmt, I kan være utrolig grove ved hinanden! er det virkelig nødvendigt?!
Nej han har ingen ref. endnu, det er det han skal bruge sit tilbud til her på Amino. Han tilbyder noget gratis, for at skaffe sig referancer, referancer der skal sparke hans virksomhed igang. Når han har fået lov at lave X-antal logoer til Amino-bruger, har han pludselig en fin referanceliste som han kan gå ud og bruge i sin markedsføring.
Ja det er vildt groft det der foregår her... Hvis unge under 18 læste med ville vi sikkert hulke os selv ihjel givet at de kunne have set set SAW en million eller noget andet.
Good Luck mongolide tåber - Aminoejeren kan sikkert spore mig. Får I en betalende kunde giver jeg en kasse bajere! Tyske uden pant
Der er jo ingen forudsætninger... Hvilket er das point!
www.foax.dk:
Nu om dage tager alle, såvel store som små virksomheder ordet professionalisme til sig, i mellemtiden glemmes kundens behov og overskygges af virksomhedens ego. Vi har valgt at stå bort fra professionalisme bølgen, ikke fordi vi ikke udfører et professionelt arbejde, men fordi vi lægger mere vægt på kundens behov og ønsker. Derfor har vi også valgt at vores hjemmeside skal afspejle vores arbejde, ved at gøre det simpelt og let tilgængeligt for kunden.
Kilde: www.foax.dk
Læs lige der! Det siger det hele.
Det er IKKE fra hans side men en side jeg faldt over for et stykke tid siden.
Ja det er vildt groft det der foregår her... Hvis unge under 18 læste med ville vi sikkert hulke os selv ihjel givet at de kunne have set set SAW en million eller noget andet.
Good Luck mongolide tåber - Aminoejeren kan sikkert spore mig. Får I en betalende kunde giver jeg en kasse bajere! Tyske uden pant
Dit sprogbrug og måde at udtrykke dig på giver ikke et billede af, at du skulle være meget mere moden end en dreng på 8 år. Derudover er det jo også nemt at komme med tilsvininger, når man er anonym.
Hvad er det i øvrigt du har i mod, at en person tilbyder at lave et logo gratis? Når det lige netop er gratis, er det svært at stille krav til dokumenterbare kompetencer.
Dit sprogbrug og måde at udtrykke dig på giver ikke et billede af, at du skulle være meget mere moden end en dreng på 8 år. Derudover er det jo også nemt at komme med tilsvininger, når man er anonym.
Hvad er det i øvrigt du har i mod, at en person tilbyder at lave et logo gratis? Når det lige netop er gratis, er det svært at stille krav til dokumenterbare kompetencer.
Jeg er totalt lamslået over, at en person som Tryharder på den måde er gået i offensiven over et lille og ubetydeligt fejltrin begået af en knap så erfaren person. Vi kan jo ikke alle være fejlfrie fra dag et og langt de fleste er heller ikke fejlfrie efter 40 år i erhvervslivet.
Helt ærligt, så bliver jeg sgu lidt skræmt af dig, Tryharder - og du har børn? Jeg håber dælme ikke at du skal være deres store idol, for så ser mit fremtidsbillede ikke alt for godt ud.