Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af solide bagrude reklame-streamere til lave priser søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at købe streamere hos en forhandler i Struer.
Efter mere end 3 uger hvor jeg har fået forskellige kreative begrundelser for at jeg stadig ikke har modtaget de betalte og bestilte streamere forsøger jeg nu at finde en leverandør, som kan lave nogle solide og billige streamere hurtigt..

Jeg har allerede et design, som jeg kan sende i PDF-format til den leverandør, som får opgaven.

Det er i første omgang i 60 stk (3 x 20 stk) streamere i størelsen 100mm x 800mm.

Jeg håber på hurtig hjælp .

På forhånd mange tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg syntes du skal sende pdf filen til mig så laver jeg en enkelt til dig og ser om du kan bruge denne, og så finder vi en knald god pris, hvor du først betaler når du har modtaget.

Skal dog siges at jeg laver det i selvklæbende folie, som er skåret ud. Ikke de billige med gennemsit baggrund. Du kan se list galleri på www.123hjemmeside.dk/kenn-bo-grafik hvor der bare er lagt nogle billeder ind.

Du kan skrive til mig på mail: kennbo.grafik@gmail.com eller via mobil 28 12 32 41.

Kan oplyses at størrelsen 100 mm x 800 mm har jeg amino tilbud på indtil 1. maj = pris i en farve til 20 kr plus moms og forsendelse.De små kan vi aftale en pris på INDEN de bliver lavet.

Hilsen

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:43

Har sendt dig en mail Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:49

du er også meget velkommen til at sende til mig, så jeg kan give dig et godt tilbud

send til info@icode.dk

hvis ikke du har fået lavet dem - nu er der jo gået 14 dage yderligere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)