Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at købe streamere hos en forhandler i Struer. Efter mere end 3 uger hvor jeg har fået forskellige kreative begrundelser for at jeg stadig ikke har modtaget de betalte og bestilte streamere forsøger jeg nu at finde en leverandør, som kan lave nogle solide og billige streamere hurtigt..
Jeg har allerede et design, som jeg kan sende i PDF-format til den leverandør, som får opgaven.
Det er i første omgang i 60 stk (3 x 20 stk) streamere i størelsen 100mm x 800mm.
Jeg håber på hurtig hjælp .
På forhånd mange tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg syntes du skal sende pdf filen til mig så laver jeg en enkelt til dig og ser om du kan bruge denne, og så finder vi en knald god pris, hvor du først betaler når du har modtaget.
Skal dog siges at jeg laver det i selvklæbende folie, som er skåret ud. Ikke de billige med gennemsit baggrund. Du kan se list galleri på www.123hjemmeside.dk/kenn-bo-grafik hvor der bare er lagt nogle billeder ind.
Kan oplyses at størrelsen 100 mm x 800 mm har jeg amino tilbud på indtil 1. maj = pris i en farve til 20 kr plus moms og forsendelse.De små kan vi aftale en pris på INDEN de bliver lavet.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn