Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julelysshow, kunder om vinter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med tanken om at åbne op for www.thuroe-minigolf.dk i december måned. Minigolfbanen ligger 10 min fra en by lige under betegnelsen "storby". Om sommeren er der proppet med mennesker, nogen gange 140 inde og spille ad gangen, så der er en stor kundekreds, men kun når solen står på himlen :)

Min idé var at pynte banen med noget lignende

og så få skabt en general julestemning. I vintertiden sidder man meget indenfor, men måske det kunne få lidt folk ud og opleve lidt med kæresten.

Mit spørgsmål er, kunne i selv nogensinde finde på at skubbe jer ud i vinterkulden for et spil minigolf med gløg, æbleskiver og så det julelysshow, bestående af flere forskellige shows?

Da der intet lignende lysshow er set i danmark kan man være heldig at få tv omtale, eller hvertfald BT og EB

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30

Hej,

Det lyder helt sikkert som en god og hyggelig idé hvis du ligefrem laver en ægte juleoplevelse ud af det, men gløggen og æbleskiverne. Tanken fik i hvert fald mig i instant julehumør!

Lysshowet i Youtube videoen er måske lige hidsigt nok, med mindre du har noget Ravejulemusik og lidt E at dyppe æbleskiverne i Wink

Men som sagt, synes jeg helt klart at ideen fortjener, ikke at blive lagt på hylden!

Med  venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:15

nice 1 svar og det positivt :) flere positive og negative er også Ok.... :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)