Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra aspx til php

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har siden http://darkwear.dk som lige nu er kodet i .aspx. Jeg har kigget på diverse open source muligheder og er faldet for Magento. Ville det være svært at flytte mit design over fra .aspx til en magento shop? og er der nogen sider hvor man evt. kan læse om hvordan dette gøres?

Mvh. Johnny.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:03

Hvad er du utilfreds med i din nuværende løsning ? Tror du ikke det bedre kan betale sig at tilpasse den til dine behov?

Flot design du har ... ved ikek lige hvor godt det konvertere, men jeg syntes det er pænt :)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:09

Hej Johnny

Det er skam muligt.  Dit design skal 'bare' tilpasses Magento shoppen. Hvis du ikke har kendskab til programmering, vil jeg paa det kraftigste fraraade dig at goere det selv... Magento er baseret paa Zend framework, hvilket selv programmoerer boevler med af og til. Hvis du skal have nogen til at goere det for dig, saa send mig en mail paa adam@bezot.com.

MVH Adam

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:11

Hej Johnny

Hvordan kan det være du er faldet for Magento?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:24

Problemet jeg er stødt på hvad angår det jeg har lavet i .aspx er at betalings systemet er jeg helt fortabt med, jeg kan slet ikke se løsningen for mig.

Magento virker stabilt og har alle de funktioner man skal bruge for at ha' en fuldt funktionel webshop, og så er styring af varelageret rigtig godt syntes jeg.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:27
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)