Hej. |
Hvad er du utilfreds med i din nuværende løsning ? Tror du ikke det bedre kan betale sig at tilpasse den til dine behov?
Flot design du har ... ved ikek lige hvor godt det konvertere, men jeg syntes det er pænt :)
Hej. |
Hvad er du utilfreds med i din nuværende løsning ? Tror du ikke det bedre kan betale sig at tilpasse den til dine behov?
Flot design du har ... ved ikek lige hvor godt det konvertere, men jeg syntes det er pænt :) |
Hej Johnny Det er skam muligt. Dit design skal 'bare' tilpasses Magento shoppen. Hvis du ikke har kendskab til programmering, vil jeg paa det kraftigste fraraade dig at goere det selv... Magento er baseret paa Zend framework, hvilket selv programmoerer boevler med af og til. Hvis du skal have nogen til at goere det for dig, saa send mig en mail paa adam@bezot.com. MVH Adam |
Hej Johnny Hvordan kan det være du er faldet for Magento? Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Problemet jeg er stødt på hvad angår det jeg har lavet i .aspx er at betalings systemet er jeg helt fortabt med, jeg kan slet ikke se løsningen for mig. |