Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk designer søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har danmarks bedste udvalg af smykker - samt en meget velfungerende webshop ! Men jeg er ikke tilfreds med forside etc.

Derfor mangler jeg en person med erfaring på området, som kan hjælpe mig med at foretage de fornødne forbedringer. Shoppen er hostet hos DanDomain - så gerne én der har erfaring med dem.

Jeg går i luften om små 3 måneder med sælgere etc. og smukke designede serier - så til den tid, skulle vi gerne være klar.

Jeg har nogle klare ideer om, hvordan det overordnede design skal være - men tager meget gerne mod feedback.

Lad høre fra dig/jer.

Glæder mig til samarbejdet.

Mange hilsner

Tina

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:32

Hej Tina, 

Er det dine egne smykker du sælger ? - eller andres? og hvad hedder siden, kan se hvad jeg kan lave for sig så ? 

Tilmeldt 13. Apr 08
Skrevet kl. 23:58

Hej Anders.

Jeg designer selv nogle af smykkerne, og så får jeg dem produceret i bl.a. Australien og England.

Men de billige smykker, er nogle jeg køber hjem fra bl.a. USA og England via nogle gode kontakter.

Min side er jeg selv vild med, men som du vil opdage når du kigger, er at detaljerne mangler. Og det synes jeg faktisk er lidt synd, for varerne er ret lækre.

Jeg sælger en del til butikker i forvejen - men nu skal det virkelig være........så derfor skal websiten være ekstrem lækker - ikke bare OK.

Men kig dig omkring - jeg glæder mig allerede til at høre dine ideer.

Mange hilsner

Tina

Tilmeldt 13. Apr 08
Skrevet kl. 00:00
Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 00:01

Hej Tina 

Du glemte at give et link (: 

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 00:04

Hej Tina 

Meget fin hjemmeside du har (: - hvad havde du selv tænkt dig at have på forsiden, man kunne sætte et billed af din butik.. 

- Jeg har et forretningsforeslag til dig hvis du er interesseret i flere smykker. Men du kan skrive til mig hvad du måske selv havde tænkt på så kan arbejde lidt på det til imorgen og komme med en ide til dig (: 

Tilmeldt 13. Apr 08
Skrevet kl. 00:12

Hej Anders.

Jeg har kig på nogle andre websider, som jeg mener beskriver meget godt, hvad det er jeg gerne vil. Blot til inspiration.

Dog må det ikke blive så avanceret at download hastigheden bliver for voldsom.

www.jessenbriller.dk

www.brillehuzet.dk

www.koldbyoptik.dk

Men lad mig høre lidt om dine erfaringer med webshop-løsninger.......

Mange hilsner

Tina

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 00:19

Hej Tina

Det er ikke umuligt at lave, men nu tænker jeg på du siger du har en forretning?  - har du så brug for en webshop os ? - ville det ikke bare være lettere med en hjemmeside der forklare dine vare ? eller har du salg fra den der dækker dine udgifter for den ? 

- Din shop kan lave noget der ligner men igennem en skabelon vil du ikke kunne få en hjemmeside til at se sådan ud, de hjemmesider du har fundet har kostet kassen af få lavet, men det er dog muligt, og jeg kan også hjælpe dig med så meget så muligt. 

- Jeg har før selv solgt smykker igennem nettet og har haft en webshop, dog er den lukket nu, da jeg regnede på det og det ikke kunne betale sig at have en webshop når man har butikken os, og da der er stor kamp på nettet med smykkesalg, er chancen lille, så det skal du gøre op med dig selv - om det er rentabelt.. 

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med hva du finder ud af og hjælpe dig med at opsætte din nuværende webshop, eller en helt ny hjemmeside. 

Hilsen

Anders Gericke

Tilmeldt 13. Apr 08
Skrevet kl. 00:28

Hej Anders.

Salget går fint, det er ikke kerneproblemet.

Jeg vil bare gerne et level videre nu - og det kommer jeg ikke, hvis jeg ikke opdaterer shoppen.

Jeg har mange kontakter, som sagtens kunne hjælpe mig igennem - hvis jeg havde tiden. Men det har jeg ikke.

Så jeg vil beholde shoppen hos DanDomain med den opbygning den slags shops nu har, men jeg vil gerne have en mere lækker forside.

Ikke at jeg forventer en stigning i salget via shoppen, men den skal også fremover være en del af mit "visitkort" i forhold til nye kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

Så skriv til mig med en supergod vision og en prisidé - så snakker vi om det.

Send mig en mail på kontakt@tina-petersen.com

Mange hilsner

Tina

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:33

Hej Tina

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, med alt det info du har på opgaven. Så skal jeg give dig et konkret tilbud, som du kan tage med i dine overvejelser.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)