Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

test

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
tester

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:04
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:59
Hej Martin,

Nu er det nok ikke det rigtige forum at poste dette indlæg i, men du startede selv

Du skriver på http://www.thorborg.dk/blog/2006/07/betalingsmuligheder-tag-imod-dem-alle.html at nystartede e-shops bør tage imod alle de betalingskort, de kan komme i nærheden af. Jeg vil efter tre år som selvstændig i e-handelsbranchen give dig ret i, at mange betalingskort fremmer handlelysten hos kunderne, men omvendt vil jeg også sige, at www.tropefisk.dk havde en rimeligt flyvende start på trods af at vi først efter et år tilbød betaling med betalings-/kreditkort.

Det kan sagtens lade sig gøre at starte en e-shop med f.eks. efterkravsbetaling og forudbetaling via bankoverførsel, afhængig af branche. Det er, trods alt og uagtet hvad E-mærket vil gøre det til, ikke alle iværksættere der er svindelere og bedragere. Forbrugeren er naturligvis væsentligt bedre stillet med betaling med kort, men der er i Danmark stadig en del mennesker for hvem det at betale med kort "føles" noget usikkert.

I min forretning har vi måske en lidt større andel af den ældre generation (e-shoppere) end så mange andre e-shops. Vores ældste generation af kunder forstår at bruge nettet, men føler sig måske ikke så trygge ved betalingsmulighederne. Nu har jeg lige trukket en statistik for i går, og den viser at næsten 30% af handlerne blev betalt med enten forudbetaling via bankoverførsel eller forudbetaling via tilsendt girokort. Det til trods af, at vi tilbyder syv betalingskort + mulighed for efterkrav.

Nu er jeg fristet til at lede debatten ind på værdi af E-mærket, men jeg lader være...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)