|
Url'en virker ikke Winum...
|
Prøver lige med et link der skulle virke
Debat
|
Url'en virker ikke Winum...
|
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Velbekomme Og ja, den slags ændringer kræver ihvertfald at man laver endnu en redirect internt for at funke... Dårlig og besværlig strategi |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
|
Vi ses! Jeg glæder mig - det havde været mere passende med 6-7 moduler med workshops, for jeg er sikker på jeg kan få meget udbytte af næsten alle sammen! |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
Hvis Aminotastic giver bare en brøkdel af de oplevelser, erfaringer og forretning, som jeg fik ud af Iværk08 - så er den økonomiske retfærdiggørelse helt i top Jeg glæder mig! Er der forresten nogen, der har en ledig plads i bilen fra Jyllandssiden? Så kan vi splitte omkostningerne De bedste hilsner - Lotte A |
|
Aminotastic og godt nærtliggende hotel? I forbindelse med Aminotastic, har jeg tænkt mig at tage afsted om fredagen, for ikke at skulle rejse den lange vej fra Jylland lørdag morgen. Når jeg er i Kbh Plejer jeg at bruge Copenhagen Island Hotel, men Valby ligger jo ikke helt i gå afstand, så jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kan anbefale et andet godt hotel i nærheden af hvor Aminotastic afholdes? |
- Thomas
|
Jeg har to sofaer til rådighed - til salg til de der kan lave den bedste morgenmad ;o) |
søger ligesindede i Sønderjylland
Min kone gik 3 uger over tiden - mon ikke også at din gør det? |
|
Til dem, som skal finde hotel mv: Valby Station ligger meget tæt på Valby Kulturhus, så der er ikke noget forgjort i at finde et hotel i København K/V - det er nemt med S-toget. Status på tilmeldinger: http://www.amino.dk/forums/t/60865.aspx |