Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

patent,trademark sikring,etc. som 15 årig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoér.

jeg skal gøre det kort.

jeg er en opfinder, og jeg har lavet adskilige opfindelser/opdagelser(man skal være politisk korrektGeeked )som jeg gerne vil patentere og jeg har snakket med en advokat og han siger at det er ikke noget  problem i. men der er nu om nogle priser for de priser jeg igennem tiden har fået oplyst, har faktisk al tid været forskellige.(ireternde) så er der nogle definitive tal for et patent til hele verden?

jeg har i øvrigt også hørt en del om, at man kan sikre det nu og betale om et år eller sådan noget.       men man kan bare ikke få oplysningerne før der er betalt. er det korekt?

også et trademark, for jeg har et vildt godt navn. Men jeg vil gerne beskytte det for jeg har læst fra en anden aminos indlæg at han ikke trademarkede det og så blev han sagsøgt (trakisk).       

men det i sig selv er der jo ikke nogen problem i men som overskriften hentyder så er jeg 15 år og- så tænker jeg om jeg kommer camboulage (stort ord) med loven omkring at en person (som mig selv) under 18 år ikke kan oprette en virksomhed. gør jeg det ?

hilsen jesperGeeked               

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38

Priserne afhænger af utrolig mange aspekter. Se mere på http://www.wipo.int.

Et godt sted at starte er hos Patent & Varemærkestyrelsen: http://www.dkpto.dk

Vær opmærksom på at det koster kassen at få verdenspatent. Og vær opmærksom på at diverse agenturer hjertens gerne vil tage dine penge for at hjælpe dig med at få patent. De får jo deres gebyr uanset om du får patentet eller ej.

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:00

Hejsa Broothal.

jeg kan vild godt lig den hjemmeside www.wipo.int Yes (har sat den i min personlig favorit(explore) )

men jeg kan ikke finde nogen priser for trade marks, kun en masse info og det er også fint det var noget af det jeg ønskede mig. Men igen jeg kan ikke finde priser eller regler (jeg har selvfølgelig heller ikke været der inde i ret lang tid).

men som du nævner det så koster det kassen for et verdens patent men det skulle ikke være noget problem (fra min mulige investor)

men trademarket skal dække total da det jeg starter gerne skulle op i de hel store tangenter

men vis du/andre har priser eller bomerter som jeg kunne lær fra så er du velkomen til at skrive. (jeg ejer jo ikke amino, og vi bor i et frit land)

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Man kan ikke svare entydigt på priser da det afhænger af en masse ting. Se f.ex. denne FAQ: http://opfind.teknologisk.dk/7765

Varemærke og patent er ikke det samme iøvrigt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)